Mooiste foto tot nu toe (voor mij dan)
Ik kwam aanrijden langs de A2 en zag in het water een mooi lang smal pad die in het water verdween. Ondersteunt door palen. Ik heb mijn auto neergezet. Statief gepakt en de camera erop. Ik denk dat dit voor mij de mooiste foto is tot nu toe. Mooie foto in het donker met de snelweg op de achtergrond en de reflecties die in het water. Vond het wel waard om het u allen te laten zien.

Nikon D300s - D5000 - SB600 - SB400 - SB-26 - AF-S 70-200mm F2.8 VRII - AF-S 70-300mm F3.5-5.6 - AF-S 105mm Micro F2.8 - AF-S 35mm F1.8 - AF Nikkor 50mm F1.4 - Tokina 16-50mm F2.8
- Arie Vigelius
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Een plaatje! Prachtig!
-
- Clublid
- Contacteer:
Re: Mooiste foto tot nu toe (voor mij dan)
Prachtig alleen jammer dat die ©-tekst zo nadrukkelijk aanwezig is 

- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Geweldige foto! Proficiat
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
-
- Forumlid
Een pracht foto , inderdaad erg jammer van de nadrukkelijk aanwezige tekst , alhoewel dit natuurlijk de beslissing van de fotograaf is.
Jac.

Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
- Patrick
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik zou 'm in ieder geval even recht zetten. De palen staan allemaal scheef. Dat is zonde.
Ik heb het niet gecontroleerd, maar bij een foto als deze moet het onderwerp echt precies centraal staan, of juist niet. Het lijkt hier bijna centraal te zijn. Maar ik zie meer weg aan de rechterkant volgens mij, dus ik vermoed dat je onderwerp net wat uit het midden staat.
Ik heb het niet gecontroleerd, maar bij een foto als deze moet het onderwerp echt precies centraal staan, of juist niet. Het lijkt hier bijna centraal te zijn. Maar ik zie meer weg aan de rechterkant volgens mij, dus ik vermoed dat je onderwerp net wat uit het midden staat.
-
- Forumlid
- Contacteer:
Hij -lijkt- een heel klein beetje scheef te staan. Maar verder vind ik het wel een prachtige foto! Bijna surrealistisch!
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Natuurlijk is dat geen forumregel.Zelfontspanner schreef:nieuwe forum regels?Patrick schreef:...... bij een foto als deze moet het onderwerp echt precies centraal staan.....![]()
(ik zoek nog steeds de verschillen tussen "presentatie" en "beoordeling")

Tja, een goedbedoeld advies moet volgens mij altijd kunnen, toch? Ik geef geen oordeel over de foto. Maar ik ben natuurlijk bereid het te verwijderen als mensen daar een probleem mee hebben.
Het blijft inderdaad een lastig punt dat verschil. Ik zie graag een draadje tegemoet als iemand dat eenduidiger weet te regelen.
- Replay
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ik denk dat Patrick eigenlijk bedoelt dat "de fotograaf " precies voor het onderwerp had moeten staan om de symmetrie van het onderwerp te laten zien. Hier had de fotograaf ,denk ik, een stapje verder naar rechts moeten gaan. Of het hoofdonderwerp dan in het midden of aan een zijkant staat is natuurlijk de smaak van de fotograaf.
Groeten Roel.
Groeten Roel.
Ik heb express gekozen voor een stapje naar links. Ik hou niet van symetrie. En bij een heel klein stukje naar rechts donder ik het water in... De steiger staat ook niet haaks op de snelweg 

Nikon D300s - D5000 - SB600 - SB400 - SB-26 - AF-S 70-200mm F2.8 VRII - AF-S 70-300mm F3.5-5.6 - AF-S 105mm Micro F2.8 - AF-S 35mm F1.8 - AF Nikkor 50mm F1.4 - Tokina 16-50mm F2.8
- Replay
- Forumlid
- Contacteer:
Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak maar over het al dan niet behalen van een nat pak hebben we,denk ik, allemaal wel dezelfde mening.
Dit kon ik natuurlijk niet zien op de foto.
Groeten Roel.
Dit kon ik natuurlijk niet zien op de foto.
Groeten Roel.
- Kaaaren
- Forumlid
- Contacteer:
Vind het een hele mooie foto! Juist met dit standpunt heeft de foto meer diepte.
Prachtige kleuren ook!
Prachtige kleuren ook!
Nikon D780