Schokland nabij Urk

Plaats hier tips over mooie locaties om te fotograferen.
Plaats reactie
HeYokah
Forumlid
Forumlid

Schokland nabij Urk

Bericht door HeYokah » wo sep 14 2011 1:42 am

Ben een dagje met mn zoon opstap geweest naar Schokland,.. hij met zn gloednieuwe Canon 5dmark2 net vers in Urk aangeschaft,.. en de battery in mn camper snel opgeladen,....en ik met met bijna gloednieuwe d300s
hier is de link http://www.flickr.com/photos/theheyokah ... 665138490/

Ik was er nog nooit geweest,... we vonden het toch een heel apart stukje Nederland!!!
en leuk fotograferen zo saampjes,....
Yoka

yellowfish

Re: Schokland nabij Urk

Bericht door yellowfish » wo sep 14 2011 7:54 am

Het lijkt zowaar radioactief gras.
Waarom niet hier doorgelinkt ?

cstr1
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door cstr1 » wo sep 14 2011 8:10 am

.... griezelige kleuren....
D40 met een Nikon 18-55 AF-S in zwart en zilver, 55-200 AF-S, 50mm f/1.8 D AF en 18-70 AF-S, SB-600, omkeerring, IR Remote Control, 52mm 0.45X Wide-Angle Lens en in de broekzak een Minolta Dimage.

HeYokah
Forumlid
Forumlid

Bericht door HeYokah » wo sep 14 2011 8:59 am

dat hoor ik vaker,.. terwijl op mijn comp de kleuren wel goed zijn,.. en idd heel veel foto's van anderen op deze site zijn ontzettend flets en flauw..
Vermoed dus dat het aan mijn laptop ligt,...
Dus heel hartelijk dank voor de vriendelijke opmerkingen en het meedenken hierin!!!

Heb net met mn zoon gesproken,.. jammer hoor dat ik door mn com zo de mist inga,.. hij bevestigde dit ook,...

is moeilijk,.. zou ik een andere comp moeten aanschaffen ,.. of zou een spider ookal voldoende helpen??

en wat ,.. is volgens mensen hier een goede laptop??? iemand suggesties,..zonder dat ik een lening af hoef te sluiten??
Of is een 2e hands een idee???
Hoor graag de suggesties,...
heb je mooie camera,..ga je de mist in met je comp,...zucht,...

HeYokah
Forumlid
Forumlid

Bericht door HeYokah » zo sep 18 2011 11:10 pm

cstr1 schreef:.... griezelige kleuren....
Ben het volkomen met je eens!!!!!
Ben bij een vriendin geweest dit weekend en we hebben samen op haar VNA scherm van hp mijn foto's bekeken,...
eerst op haar laptop,.. waren ze al veel feller,. sommige TE dan op mijn laptop,.. op haar grote scherm waren ze echt afzichtelijk,....
Dus,.. dan heb je mooi fototoestel,... mooie lenzen.. dan wordt een eenvoudige landschaps- serie toch nog volkomen verknalt,... door je lapgetop,..
Had dat al wel eerder gehoord,... heb ik laptop gekalibreerd,.. met een programma van internet,..is de ramp nog groter,.. pfffff

grommm,.. heel niet leuk,.... verder zoeken,.. eerst kijken of een IPS scherm bij mijn laptop uitkomst biedt,.. :?

ReneG
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door ReneG » zo sep 18 2011 11:41 pm

Tenzij je laptop een oud beestje is dat sowieso al moet worden vervangen zou ik toch eerst even een spyder proberen op de default instellingen... dat is in ieder geval een stuk goedkoper dan een nieuwe laptop. Werkt het niet dan kun je hem bij je volgende systeem gebruiken...
Spul waarmee je foto's maakt...

HeYokah
Forumlid
Forumlid

Bericht door HeYokah » za sep 24 2011 9:12 pm

dank je Renee,..
je hebt gelijk,.. maar ik heb gemerkt dat mn lapgetopje hopeloos "oud" is,.. wel 6 jaar,....

nu is dat in mijn geest nog bijna nieuw,.. maar dat mocht niet bate,.. ze zijn streng die computermeneers,.. 6 jaar is zeeeeeeer oud.

inmiddels al flink wat wijzer over allerlei lettercombi dingutjes waarmee en computer freak een comp kan bouwen,.. ga ik nu toch een kant en klaar geval bestellen,.. kan ik ook een keer mooie fotootjes laten zien met mn prachtige camera,.. of is die ook alweer 'oud'???

gekleurde groetjes Yoka

Plaats reactie

Terug naar “Fotolocatie tips”