Batterygrip D50 met ontspanknop
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Erik, is goed zou je als je foto's hebt deze naar mij kunnen mailen?Erik Leertouwer schreef:Nog niks bekend. Ik wacht nog even; wellicht kan ik hem dan eens bellen.Opgezetfan schreef:Is er al wat bekend qua foto's.
Groet, Erik.
martijnoorthuis @ hotmail . com
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hallo allemaal, even een update. De betrokken persoon was op wintersport, vandaar de late reactie. Een foto heb ik nog niet, daar zal ik nog eens om vragen. Hier een relevant stukkie uit de mail;
"Bij de battery grip die ik heb ontvangen geeft na ongeveer 50 shots de camera een half volle batterij, en 20 shots verder moest ik er nieuwe batterijen in doen. Ook met twee originele Nikon accu's heb ik dit probleem. Als ik echter een van de batterijen in de camera body schuif, blijkt dat de batterij nog vol zit.
Ik heb zo juist mijn probleem gemaild naar Link-delight, en wacht hun reactie af. "
Tot zover; hopelijk kan ik snel een foto regelen.
Groet, Erik.
"Bij de battery grip die ik heb ontvangen geeft na ongeveer 50 shots de camera een half volle batterij, en 20 shots verder moest ik er nieuwe batterijen in doen. Ook met twee originele Nikon accu's heb ik dit probleem. Als ik echter een van de batterijen in de camera body schuif, blijkt dat de batterij nog vol zit.
Ik heb zo juist mijn probleem gemaild naar Link-delight, en wacht hun reactie af. "
Tot zover; hopelijk kan ik snel een foto regelen.
Groet, Erik.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Erik, allereerst bedankt voor je mail en de moeite, maar ik had gelijk met jou mail een bedrijf gevonden die het ding kan leveren (in NL).
Ik heb via AQ4U een foto gekregen en zij kunnen de grip ook leveren.
Misschien een idee voor een IA?
Hieronder de foto:

Het ding kost via het NL bedrijf: € 105,- incl. 2 accu's en verz. kosten.
Ik heb via AQ4U een foto gekregen en zij kunnen de grip ook leveren.
Misschien een idee voor een IA?
Hieronder de foto:

Het ding kost via het NL bedrijf: € 105,- incl. 2 accu's en verz. kosten.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Ik denk dat deze van plastic is net als de body het voordel is dus dat hier een ontspanknop op zit en het uiterlijk er iets natuurlijker uit ziet dan die Hähnelgrip.marcb_1977 schreef:Ik houd me aanbevolen. Van wat voor materiaal is deze grip gemaakt? Hahnel grip is niet van hoogwaardig materiaal gemaakt en is voor dezelfde prijs te verkrijgen.
Als ik 10 gegadigden kan vinden kost ie € 90,- incl. 2 accu's en verz. kosten naar individueel adres

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Jep heb ik ook al voorgesteld 

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Ik heb hier eventueel wel belang bij! (mits het verzamelen niet te lang duurt)Opgezetfan schreef:Ik denk dat deze van plastic is net als de body het voordel is dus dat hier een ontspanknop op zit en het uiterlijk er iets natuurlijker uit ziet dan die Hähnelgrip.marcb_1977 schreef:Ik houd me aanbevolen. Van wat voor materiaal is deze grip gemaakt? Hahnel grip is niet van hoogwaardig materiaal gemaakt en is voor dezelfde prijs te verkrijgen.
Als ik 10 gegadigden kan vinden kost ie € 90,- incl. 2 accu's en verz. kosten naar individueel adres
D4--D800+MB-D12--SB900--SB700--24-120 f4 VRll--200-400mmF4--50mmf1,8--16-35F4VR--70/200f2,8(Sigma)--Manfrotto monopod--Manfrotto driepoot--ThinkTank incl.trolley.
Ik heb ook deze pro grip en ben er zeer over te spreken. Deze heeft naast grotere capaciteit ook nog verticale ontspanning en deze werkt zonder kabeltjes of zo, maar via de afstandsbediening instelling. Ja dan werkt de normale ontspan knop niet meer, maar hier wen je wel aan.
In beginsel heb ik deze gekocht voor de extra capaciteit en dat verticale, nou ja is handig!!!!
Dat van die batterijen klopt ook wel, deze zijn inderdaad sneller leeg, maar dit kan liggen aan de kwaliteit van de batterijen. De originele nikon batterijen zijn aanzienlijk minder snel leeg dan de bijgeleverde!

In beginsel heb ik deze gekocht voor de extra capaciteit en dat verticale, nou ja is handig!!!!
Dat van die batterijen klopt ook wel, deze zijn inderdaad sneller leeg, maar dit kan liggen aan de kwaliteit van de batterijen. De originele nikon batterijen zijn aanzienlijk minder snel leeg dan de bijgeleverde!