Haloo allemaal,
kunnen deze foto's zo ook beoordeeld worden, of moet het echt via Picasa en die hele moeilijke beschrijving.
Groet
Edwin
http://www.flickr.com/photos/60674241@N05/
Fotos beoordelen
-
jac49
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Fotos beoordelen
Voor iemand die zo'n mooie foto's maakt , moet het plaatsen ervan toch geen probleem zijn.
Even goed lezen en stap voor stap uitvoeren ,zelfs ik , een leek op dit gebied , heb het goed onder de knie gekregen.
Jac.
Even goed lezen en stap voor stap uitvoeren ,zelfs ik , een leek op dit gebied , heb het goed onder de knie gekregen.
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
- Patrick
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Even uit presentaties verhuisd naar beoordelingen.
Ik zou toch echt even een selectie hier plaatsen. Zo ga je weinig reacties krijgen leert de ervaring. Het is echt niet ingewikkeld. Als je het een keer gedaan hebt wijst het voor de meesten vanzelf.
Ik zou toch echt even een selectie hier plaatsen. Zo ga je weinig reacties krijgen leert de ervaring. Het is echt niet ingewikkeld. Als je het een keer gedaan hebt wijst het voor de meesten vanzelf.
- JacTrum
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
En als voorschotje: je foto's zijn het zeker waard om direct op het forum te kunnen bekijken!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910