Spanje (aanvulling gemaakt met compactcamera)
- Frankie
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Spanje (aanvulling gemaakt met compactcamera)
Niet alleen met deze serie Skippy, wat mij betreft krijg je een verplicht minimum aantal te plaatsen foto's
Gaaf dat je ons altijd zo'n constante en herkenbare kwaliteit / stijl voorschotelt hier op het forum.

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Het maximum aantal foto's is typisch zo'n regel die we niet zo heel snel zullen handhaven. Vaak hoeft dat ook helemaal niet, zeker niet in draadjes als dit. Maar je moet natuurlijk wel een goede reden hebben om er overheen te gaan. Die is hier natuurlijk evident. Daarentegen is 8 foto's van hetzelfde object bijvoorbeeld al snel erg veel.
In ieder geval niet iets om je druk over te maken.
Mooie foto's Skippy!
Mooie foto's Skippy!
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Mee eens, heel anders dan bijvoorbeeld gecultiveerde Italiaanse streken als Toscane maar spreekt mij bijzonder aan.John'47 schreef:Ook dit deel van je serie laat zien hoe mooi Spanje is.
Mevr. Skippy en ik zijn inmiddels aangemeld als Amigos de Paradores. Volgende Paradores-trip is al in de planning, waarschijnlijk Noord-Spanje.John'47 schreef:Er zijn meerdere trips langs Paradores te maken en het merendeel voert je langs prachtige natuur en interessante steden en dorpen.
Ook mee eens, dat is inderdaad het leuke bijeffect van meerdere typen camera's. Bedankt voor je reactie John!John'47 schreef:Je hebt het voor deze trip goed in beeld gebracht, en ik vind het aardig te zien dat een ander type camera je tot een net iets ander type foto heeft verleid.
-
- Moderator
- Contacteer:
Dat is een mooi compliment Frankie waarvoor dankFrankie schreef:Niet alleen met deze serie Skippy, wat mij betreft krijg je een verplicht minimum aantal te plaatsen foto'sGaaf dat je ons altijd zo'n constante en herkenbare kwaliteit / stijl voorschotelt hier op het forum.

-
- Moderator
- Contacteer:
Bedankt Patrick. Uteindelijk gaat het toch om wat je met een camera doet en dat is foto's maken, en delen met anderen.Patrick schreef:Het maximum aantal foto's is typisch zo'n regel die we niet zo heel snel zullen handhaven. Vaak hoeft dat ook helemaal niet, zeker niet in draadjes als dit. Maar je moet natuurlijk wel een goede reden hebben om er overheen te gaan. Die is hier natuurlijk evident. Daarentegen is 8 foto's van hetzelfde object bijvoorbeeld al snel erg veel.
Mooie foto's Skippy!