Een kleine impressie:
1.

2.

3. Korps uit Houston.

4. Korps uit Pasadena.

5.

6.

7. Uit België.

8.

9. België en California

10. Einde van een mis in St. Patrick.

11. En natuurlijk de doedelzakblazers...kippenvel moment!

tuurlijk mag dat gezegt worden. Wij wonen gelukkig in een vrij land.george013 schreef:Met alle respect voor jouw intenties maar dit wil ik toch kwijt.
11/9/73 was de coup van Pinochet , uitgevoerd met amerikaanse steun en een veelvoud aan doden als in 11/9/01.
11/9-01 heeft 2 heilloze oorlogen teweeggebracht, Irak en Afghanistan, waarbij ook een veelvoud aan doden zijn gevallen.
Welke doden zijn het belangrijkst? Wel symbool is het belangrijkst?
Sorry als ik je presentatie hiermee verstoor, ik vind dat ik dit moet zeggen.
George
Laten we het op dit forum aub over de mooie foto's hebben en niet over het politieke gevoel dat je erbij hebt.george013 schreef:Met alle respect voor jouw intenties maar dit wil ik toch kwijt.
11/9/73 was de coup van Pinochet , uitgevoerd met amerikaanse steun en een veelvoud aan doden als in 11/9/01.
11/9-01 heeft 2 heilloze oorlogen teweeggebracht, Irak en Afghanistan, waarbij ook een veelvoud aan doden zijn gevallen.
George
+1Dreezzzzz schreef:Mooie reportage, geeft het gevoel goed weer.
Laten we het op dit forum aub over de mooie foto's hebben en niet over het politieke gevoel dat je erbij hebt.george013 schreef:Met alle respect voor jouw intenties maar dit wil ik toch kwijt.
George
Daar zijn genoeg andere podia voor