Ehhhh????????? ik wil wel graag de software hebben ,..maar wie weet hoe/wat/of,..... dit zo kan???
Kwam het tegen op internet,.. is nogal wat anders dan nikon prijzen,..wat snap ik nu niet???

De Complete Collection voor € 18,50? Dat kun je toch niet serieus menen Leon? Wel heel naief hoor. Dit betreft gewoon illegale software, niets meer en niets minder,Léon Obers schreef:Enerzijds wel erg vreemde prijs, anderzijds weet ik dat er nieuwe upgrades zijn van de Nik Software.
Kan dan mogelijk de oude versie zijn die men rap de deur uit wil hebben.
Soms betaal je bij studentenversies alleen voor het CDtje omdat het opleidingsinstituut de licentiekosten voor zijn rekening neemt (noem het een soort collectieve licentie). Dan is 18,50 een normale prijs. Ik vind het ook duur voor een rond schijfje, maar dat is wat anders.Riemke schreef: al zou het een studentenversie zijn geen realistische prijs.
Nik software is sowieso duur, als je nagaat dat NIk Color Efex Pro en Silver Efex Pro beide zowat even duur zijn als Lightroom. Maar kwaliteit kost geld, ik zou wel zonder kunnen maar niet willenTom schreef:Soms betaal je bij studentenversies alleen voor het CDtje omdat het opleidingsinstituut de licentiekosten voor zijn rekening neemt (noem het een soort collectieve licentie). Dan is 18,50 een normale prijs. Ik vind het ook duur voor een rond schijfje, maar dat is wat anders.Riemke schreef: al zou het een studentenversie zijn geen realistische prijs.
Net even gegoogled op SSil software. Verkoper blijkt een bekende oplichter te zijn. Werkt onder valse naam, ook op marktplaats, en de website wordt gehost in Litouwen.wil schreef:Website eens bekeken. Final Cut Pro X voor 9,50. Dit is alleen maar via de App store te koop voor 239,99. Kan toch niet anders dat deze website illigale software verkoopt.