ISO 200
Belichting 1/160 sec.
Diafragma 6.3
Focuslengte 105mm
Frankie schreef:Mooi portret, lekker scherp en voor een mooie egale en onscherpe achtergrond. Aandachtspuntjes wat mij betreft: de ingespannen blik van je vrouw (door tegenlicht?) en de 'vlek' naast haar hoofd (bootje ... uh schip ?)
De blik?....ja was het licht denk ik. Die vlek....ja een b........jaja....schip!Frankie schreef:Mooi portret, lekker scherp en voor een mooie egale en onscherpe achtergrond. Aandachtspuntjes wat mij betreft: de ingespannen blik van je vrouw (door tegenlicht?) en de 'vlek' naast haar hoofd (bootje ... uh schip ?)
Trots ben ik ook! Dank voor je reactie.JacTrum schreef:Ik vind het een leuk portret, waar je trots op kunt zijn. Op je vrouw ook trouwens
Was zelf ook wel tevreden met de foto.Kaaaren schreef:Mooie foto! Leuk die wind door het haar en mooie tint.
Bootje had ik zelf even weg geshopt
Was wel een schip hoor. Bedankt voor je reactie.Gobert schreef:Frankie schreef:Mooi portret, lekker scherp en voor een mooie egale en onscherpe achtergrond. Aandachtspuntjes wat mij betreft: de ingespannen blik van je vrouw (door tegenlicht?) en de 'vlek' naast haar hoofd (bootje ... uh schip ?)
We hebben hier te maken met een booreiland. Leuke vrouw op die foto trouwens; ik bedoel leuke foto van je vrouw.