Das Krematorium
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Das Krematorium
Dit zijn prachtige foto's
Jac.
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Het is inderdaad een mooie locatie....

http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marceld
- Forumlid
Mooi pov die laatste Werner!
Nikon D750 • Nikon AF-S 14-24 2.8 • Nikon AF-S 24-70 2.8 • Nikon AF-D 50 1.8 • AF-S 85 1.8G • SB-800 • Gitzo GK2542 met GH3382QD
Urban exploring sinds 2008
Flickr[/size]
Urban exploring sinds 2008
Flickr[/size]
@Marceld,
Heerlijke foto's.
Heb zelf de ovens van het crematorium op Pere Lachaise kunnen aanschouwen, 19e eeuws. Doet mij de vraag opkomen hoe oud deze ovens zijn, van voor de oorlog of erna. Vind het een mooi beeld die slede met twee hefbomen waardoor naar ik aanneem de kist de "poort of no return" doorgaat..
Offtopic. Jij bent met Urban bezig. Laatst bij een klant geweest die voor een kunstproject in Amerika, Detroit, was. Hier de link en kijk verder op de website. Levend Urban.
http://howtogoon.com/index.php/speramus-meliora-2/
George
Heerlijke foto's.
Heb zelf de ovens van het crematorium op Pere Lachaise kunnen aanschouwen, 19e eeuws. Doet mij de vraag opkomen hoe oud deze ovens zijn, van voor de oorlog of erna. Vind het een mooi beeld die slede met twee hefbomen waardoor naar ik aanneem de kist de "poort of no return" doorgaat..
Offtopic. Jij bent met Urban bezig. Laatst bij een klant geweest die voor een kunstproject in Amerika, Detroit, was. Hier de link en kijk verder op de website. Levend Urban.
http://howtogoon.com/index.php/speramus-meliora-2/
George
Super platen komen hier langs. @Werner, gebruik je nu een zaklamp o.i.d. of pas je die belichting aan in je post-processing (doordrukken en tegenhouden)? Ik bedoel dan met name jouw eerste foto.Ik meen me te herinneren dat je een keer schreef dat het gebruik van een flitser uit den boze is omdat je je dan misschien verraad dat je aanwezig bent op zo'n locatie.
Groet,
ALE
Groet,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Beide Arthur. De partij waar de kist de oven in gaat is ingekleurd met een maglight. En de linker en rechterpartij, die zijn behoorlijk door de mangel gehaald in photoshop. Je kan je niet voorstellen hoe donker het daarbinnen is. Je ziet er geen hand voor ogen.ALE schreef:Super platen komen hier langs. @Werner, gebruik je nu een zaklamp o.i.d. of pas je die belichting aan in je post-processing (doordrukken en tegenhouden)? Ik bedoel dan met name jouw eerste foto.Ik meen me te herinneren dat je een keer schreef dat het gebruik van een flitser uit den boze is omdat je je dan misschien verraad dat je aanwezig bent op zo'n locatie.
Groet,
ALE
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Germay
- Forumlid
Nou mannen geweldige platen zoals we van jullie gewend zijn TOPPY!!!!Ziet er gebrand uit 

Wat ik eerst NIKON probeer ik nu te verbeteren.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.
- Marti58
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Hele mooie serie, mooie sfeer platen en compo's
* living in harmony with nature and other beings...will create a better world for all * marti58 -2006