Nieuwe website

Discussies over opleidingen, cursussen, boeken en websites op het gebied van fotografie
foxalert
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Re: Nieuwe website

Bericht door foxalert » vr okt 21 2011 8:18 pm

Wilci schreef:We houden het zo. :wink: Net als je website :wink:
Lastig idd om inhoudelijk te reageren.

george013

Re: Nieuwe website

Bericht door george013 » vr okt 21 2011 10:31 pm

@foxalert,
Je gebruikt wordpress, een CMS dat vooral gericht is op blogs. Ga mij niet overhoren. Een blog is geen website, zit een andere intentie in. Een website, in mijn ogen en die gaan achteruit, probeert mensen naar je toe te halen, een blog ben jij degene die je presenteert en op de voorgrond staat.

Je vraagt om een voorbeeldwebsite. Heb via het forumoverzicht een andere opgezocht. Ook een blog-site. Maar kijk naar de verschillen.
http://giovapics.blogspot.com/
Een rustige en prikkelend beeld. Wat doen die tantes daar 3-paars gewijs. Ik wordt nieuwsgierig, wordt uitgedaagd om verder te kijken.
Geen overdreven hoeveelheid info, althans niet opdringerig.
Ik niet zeeziek en mijn vrouw geen migraine-aanval.
Voor alle duidelijkheid, ik probeer hier een verschil te laten zien tussen 2 websites met een blog-achtergrond. Zullen nooit mijn favo's worden maar dat terzijde.
Verder kun je ook gewoon naar de websites kijken van alle posters. Zitten heel leuke dingen tussen, puur foto's, geen blog, waar dat ook voor staat.
En als toetje, Flickr vind ik zo moeilijk om naar te kijken. Ik irriteer me rot. Hoef jij je niet eenszaam te voelen.
Met een dolletje.
George

Plaats reactie

Terug naar “Opleidingen/cursussen/boeken/websites”