Hierbij ook een paar foto's die het heel fijn vonden op het strand bij Ouddorp.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Alle commentaar of opmerkingen zijn weer welkom.
Groeten.
Erich.

Hoi Peter.Peter schreef:..........
Ze zijn vermoedelijk lekker uitgeraast, evenals de eigenaar .
Leuk dat we even mee mochten kijken
Vraagje ?
was dit nu bij zonsopgang of ondergang ?
Ik neem aan het eerste gelet op de schaduwen

Dat is toch wel een eigenschap van o.a. Aussie'sErich Snijder schreef:Peter schreef:.......... honden hebben de graag rennen en geen rust in de kont hebben.
Groeten.
Erich.

De Aussie die je op de foto ziet is bijna 12 en dan is het rennen een beetje teveel voor haar.Ruud Engels schreef:.......
Dat is toch wel een eigenschap van o.a. Aussie's :wink:
Aan welke kant van Ouddorp heb je deze gemaakt als ik vragen mag, aan de linkerkant als je bij de Vuurtoren het strand op komt? Aan de rechterzijde zou ik niet graag komen met honden aangezien daar altijd kite buggy activiteiten zijn (heb ik ook nog jaren gedaan)
Verder mooie foto's, moet toch ook nog eens met onze Aussie eens naar de kust toe om haar uit te laten razen.
Groeten Ruud

Ouddorp wordt volgens mij 1x per jaar een keer "opgeschoond" dus het kan inderdaad zijn dat het er nog schoon uitzag.Erich Snijder schreef:Ruud Engels schreef:.......
Heb jij nog meer suggesties om daar te wandelen met honden.
Groeten.
Erich.

Nog even een late reactie :)Loeky schreef:Ik vind alle foto's erg mooi. Zijn die honden van jou ? Wat voor ras is dit ?

Toevallig ook nog lid van de NVBH?Erich Snijder schreef:Nog even een late reactieLoeky schreef:Ik vind alle foto's erg mooi. Zijn die honden van jou ? Wat voor ras is dit ?![]()
Op foto 2 staan 3 Tervuerense Herders ook wel Belgische Herders genoemd.
Groeten.
Erich.