Met een beetje creativiteit kom je zo op diverse oplossingen. Dit werkt ook goed Jumpjiving.
Ik had beloofd om de website nog door te geven waar ik dat foam koop. Ik betrek die via het internet bij Hobby Totaalservice uit IJselstein. Ik heb daar ook het vilt vandaan gehaald. Ik snij het op maat (16x18 cm voor SB-900, luistert niet zo nou) en met een haarelastiekje van de dames bevestig ik dit makkelijk om mijn flitskop. Met vilt kun je geruisloos en snel deze "gobo" van positie veranderen. Vilt gaat wel sneller kapot. Voordeel van foam vind ik dat ik het alle kanten op kan buigen en zelfs niet hoef te verwijderen indien ik de flitser in mijn tas opberg. Vilt schuift dan weer van mijn flitskop af omdat het te glad is.
Hope this helps,
ALE
NCN Openlucht Museum Arnhem 15 oktober 2011
Re: NCN Openlucht Museum Arnhem 15 oktober 2011
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Oproepje aan alle fotograferen die mee zijn geweest!
Zou een ieder zijn/haar mooiste foto(s) uit willen zoeken en in dit topic plaatsen om zo een mooi en compleet beeld van het museum te geven?
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 66&t=31576
Zou een ieder zijn/haar mooiste foto(s) uit willen zoeken en in dit topic plaatsen om zo een mooi en compleet beeld van het museum te geven?
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 66&t=31576
Ik heb 3 velletjes foam besteld voor € 2,10 incl. verzenden.ALE schreef:Met een beetje creativiteit kom je zo op diverse oplossingen. Dit werkt ook goed Jumpjiving.
Ik had beloofd om de website nog door te geven waar ik dat foam koop. Ik betrek die via het internet bij Hobby Totaalservice uit IJselstein. Ik heb daar ook het vilt vandaan gehaald. Ik snij het op maat (16x18 cm voor SB-900, luistert niet zo nou) en met een haarelastiekje van de dames bevestig ik dit makkelijk om mijn flitskop. Met vilt kun je geruisloos en snel deze "gobo" van positie veranderen. Vilt gaat wel sneller kapot. Voordeel van foam vind ik dat ik het alle kanten op kan buigen en zelfs niet hoef te verwijderen indien ik de flitser in mijn tas opberg. Vilt schuift dan weer van mijn flitskop af omdat het te glad is.
Hope this helps,
ALE
Vandaag binnen gekregen en wat zie ik! netjes verpakt in een envelop met van die luchtbelletjes en een postzegel van € 1.38 erop.
Haha das niet veel verdienen voor die shop. € 0,72 om precies te zijn

- ReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Idem, er ging wel iets mis met de webshop (server reageerde niet maar betaling was wel doorgekomen) maar dat is prima opgelost. Overigens was de foam niet op voorraad, misschien teveel NCN leden aan het bestellen geslagen?martin65 schreef:Ik heb 3 velletjes foam besteld voor € 2,10 incl. verzenden.ALE schreef:Met een beetje creativiteit kom je zo op diverse oplossingen. Dit werkt ook goed Jumpjiving.
Hope this helps,
ALE
Vandaag binnen gekregen en wat zie ik! netjes verpakt in een envelop met van die luchtbelletjes en een postzegel van € 1.38 erop.
Haha das niet veel verdienen voor die shop. € 0,72 om precies te zijn![]()
![]()

Er volgen overigens nog een paar foto's uit het museum, maar ik heb ALE's tips in de praktijk gebracht bij mijn eerste portretshoot en ik vond de eerste resultaten alleraardigst. Ook veel geleerd. Dat volgt nog wel in een apart draadje.

Spul waarmee je foto's maakt...