bloem in een waterdruppel
- Léon Obers
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
Re: bloem in een waterdruppel
Sorry, ik kan het niet mooi vinden.
Die twee dingen hebben niks met elkaar te maken. Tenminste niet in deze combinatie.
Voor die bloem kun je net zo goed een kat, hond of paddestoel gebruiken om erin te verwerken. Ziet er net zo onsamenhangend uit.
Wat is de beweegreden om een close-up van een vallende waterdruppel / plons in een wasbak met een bloem als achtergrond te combineren?
Die twee dingen hebben niks met elkaar te maken. Tenminste niet in deze combinatie.
Voor die bloem kun je net zo goed een kat, hond of paddestoel gebruiken om erin te verwerken. Ziet er net zo onsamenhangend uit.
Wat is de beweegreden om een close-up van een vallende waterdruppel / plons in een wasbak met een bloem als achtergrond te combineren?
Vriendelijke groet, Léon Obers
-
blue falcon
bedankt voor de reactie
elk heeft daar zo zijn mening over die ik zeker respecteer 
- John'47
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik vind het vervreemdende effect wel intrigerend.
Mij boeit de foto dus wel. En ik vind hem binnen die vervreemding wel goed gemaakt.
Gelukkig verschillen smaken.
Mij boeit de foto dus wel. En ik vind hem binnen die vervreemding wel goed gemaakt.
Gelukkig verschillen smaken.
Nikon D810, Sony RX1R II.
-
Peterpan
Helaas vind ik de foto ook niet mooi
Niet dat mijn mening jouw experiment afkeurt hoor!!!
Het experiment heeft wel wat en ga ook vooral door met dit soort experimenten.
Persoonlijk vind ik deze foto zowel afbreuk doen aan de druppel en ook aan de bloem.
In combinatie passen ze ook helemaal niet met elkaar.
Maar goed............het is mijn bescheiden mening.
Sorry!
Niet dat mijn mening jouw experiment afkeurt hoor!!!
Het experiment heeft wel wat en ga ook vooral door met dit soort experimenten.
Persoonlijk vind ik deze foto zowel afbreuk doen aan de druppel en ook aan de bloem.
In combinatie passen ze ook helemaal niet met elkaar.
Maar goed............het is mijn bescheiden mening.
Sorry!
- strangeartefact
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Experimenteer ook graag.. maar bij deze vind ik het idee dit zo te doen creatief maar het beeld erg onrustig, ook de 2 verschillende kleurverlopen li en re bijten elkaar een beetje teveel in mijn ogen.
Dus idee yep, resultaat wat minder.
Ga vooral door zoals een voorganger al gezegt heeft in zijn comment!
Peter
Dus idee yep, resultaat wat minder.
Ga vooral door zoals een voorganger al gezegt heeft in zijn comment!
Peter
Bijna leeg hier....
-
Daniël
Om niet je creativiteit te ontmoedigen hoor maar ik krijg hier het gevoel wat ik ook krijg bij een markt in Zuid Frankrijk waar ze posters verkopen met wolven die zeer zeer zeer bewerkt zijn.
Ik had een ander idee verwacht namelijk een druppel met daarin een echte bloem die door middel van een prisma ondersteboven is gaan staan. Dit was even een
moment.
Ik had een ander idee verwacht namelijk een druppel met daarin een echte bloem die door middel van een prisma ondersteboven is gaan staan. Dit was even een
-
blue falcon
ik ben zeer tevreden met de reacties die ik krijg van deze comments kan ik al veel leren en dat is mijn bedoeling zo kan ik groeien in wat ik heel graag doe fotografie