Bericht
door tpas » wo nov 09 2011 1:31 pm
Ik heb me blijkbaar een beetje verkeerd uitgedrukt, excuses daarvoor. De opmerking over mijn principe was een grapje, maar kwam blijkbaar wat verkeerd over
Ik heb (uiteraard) wel de handleiding gelezen, maar snap het gewoon niet, en was in de veronderstelling dat een forum van een gebruikersclub me dan verder zou kunnen helpen.
Laat ik de vraag herformuleren:
Zoals ik het in de handleiding lees, heb je in de stand A/M de mogelijkheid om de autofocus te overrulen, en in de M/A stand ook. Alleen zou hij in de A/M stand minder gevoelig moeten zijn. Dat heb ik uitgeprobeerd, maar merk zo geen verschil. Ik ga er klakkeloos vanuit dat ik wat verkeerd doe hoor, maar ik probeer het ook alleen maar te snappen!
De reactie van George013 vind ik wel erg fel! "Je koopt een lens van rond de €2000 en je weet niet waar die paar knopjes voor dienen?"
Nee, inderdaad: dat weet ik niet en wil ik wel graag weten. Het toch niet zo gek als je zoveel geld uitgeeft voor een lens, dat je hem wilt snappen? :mrgreen:
Edit:
Overigens, wel bedankt voor de link, die is in elk geval voor mij wat duidelijker. Ik probeer nog maar eens verder.
D700; D80 ; Nikkor 60mm Micro f/2.8 ; Nikkor 85 f/1.8; Nikkor 16-35 f/4.0; Nikkor 24-70 f/2.8 ; Nikkor 70-200 VRII f/2.8 ; Nikkor TC2.0 III; Nikon SB910,SB600; MB-D10 ; Manfrotto 055XPROB met 498RC2; Feisol CM-1471