Ik ben nog niet zo lang bezig met HDR maar wil jullie toch een paar foto's laten beoordelen.
Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Zo is dat, vertrouwen in jezelf hebben.rvanderaalst schreef: Ik ga gewoon verder waar ik mee bezig ben want schijnbaar is het zo slecht nog niet

Haha bedanktKvP schreef:Zo is dat, vertrouwen in jezelf hebben.rvanderaalst schreef: Ik ga gewoon verder waar ik mee bezig ben want schijnbaar is het zo slecht nog niet
De foto zonder hdr vind ik maar niets
Zo spannend als je hem met HDR kunt maken, lukt je met een normale foto niet hoor. Zie deze foto die een maat van mij een keer heeft gemaakt.Bastiaan schreef:Mooie locatie zeg!
Wat is de reden om in deze situatie van HDR gebruik te maken? Ik heb het idee dat de foto zonder spannender, want meer contrast tussen licht en donker, zou zijn.
Groet

Is inderdaad ook een hele mooie foto maar wilde in mijn serie niet zo extreem gaan.JeePee schreef:Zo spannend als je hem met HDR kunt maken, lukt je met een normale foto niet hoor. Zie deze foto die een maat van mij een keer heeft gemaakt.Bastiaan schreef:Mooie locatie zeg!
Wat is de reden om in deze situatie van HDR gebruik te maken? Ik heb het idee dat de foto zonder spannender, want meer contrast tussen licht en donker, zou zijn.
Groet