Daarom ben ik daar ook al in 1974 geweest....fremitus schreef:Maar Montserrat is ècht massa in de zomer hoor. Daar moet je 'swinters heen.BUG322 schreef:___________________________________
Wie met de massa meegaat komt nergens.
Iemand tips voor deze lokatie?[foto's toegevoegd 29 juli]
- Ed Post
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Foto's geplaatst!
Na 2 weken vakantie, veel zon, strand en een aantal plaatsjes bezocht te hebben heb ik hieronder een aantal foto's geplaatst van Pals in Spanje
Ik ben er na een kleine bewerking zelf wel tevreden over alleen ben ik niet zo tevreden over de compositie van een aantal foto's, wellicht een beetje saai
Ik zou graag jullie mening willen weten hierover en natuurlijk tips om de compositie wat spannender te maken
Alles geschoten met de D50 - 18/55mm
1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:
9:(ingeflitst)

10:

11:

12:

13:

14:

De fiets staat er waarschijnlijk al 200 jaar, het stuur is zelfs weggeroest! Wel leuk dat ze het laten staan brengt zeker sfeer met zich mee en mijn oog viel er direct op toen ik langs liep en de steeg ik keek.

Ik ben er na een kleine bewerking zelf wel tevreden over alleen ben ik niet zo tevreden over de compositie van een aantal foto's, wellicht een beetje saai

Alles geschoten met de D50 - 18/55mm

1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:(ingeflitst)

10:

11:

12:

13:

14:

De fiets staat er waarschijnlijk al 200 jaar, het stuur is zelfs weggeroest! Wel leuk dat ze het laten staan brengt zeker sfeer met zich mee en mijn oog viel er direct op toen ik langs liep en de steeg ik keek.