Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Dit is een mooie serie Frankie.
Ik hoop dat het nog een week of wat duurt voordat de herfstkleuren verdwenen zijn.
@Cor waarom vind je dit aantal teveel? Mocht dat zo zijn dan reageer er wel een moderator.
Cor Gortzak schreef:Maximaal 9 foto's in dit draadje.
Dit is wel erg veel.
We kijken niet op eentje meer of minder. Zolang het maar binnen de perken blijft
Strikt formeel heb je gelijk.
Maar ik denk dat er niemand van wakker ligt in dit geval.
Mocht je voortaan opmerkingen hebben aangaande de interpretatie van de forumregels ?, Geen probleem hoor.
Maar gebruik dan liever de meldknop. Daar is die voor
Ja dat kijkt lekker weg. Een mooie serie.
Ikzelf heb deze herfst echt niks gemaakt, weinig tijd, en het is er ook bij ingeschoten.
Ik hoop dat de winter mij meer brengt.
Foto 2 van het bankje vind ik mooi geworden.
Nikon D90 18-105mm, 70-300mm, Sigma 105mm macro, Nikkor AF-S 50mm 1.8 en wat geluk
Ik vind het een prachtige serie en ben er ook wel wat jaloers op. Toen ik vorige week het bos in ging wat het weer mat en zaten dit soort foto's er niet meer in. Heel mooi gedaan!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910