Lastig, want die slijtplekken zijn inmiddels bijna niet meer zichtbaar door de nabewerking. De grootste zat net onder de de driepootvoet, naast de tweede N van Nikon. Die laklaag is overigens helemaal niet zo dik hoor. en evenmin echt hard.sjoppen schreef:Ik ben wel benieuwd hoe die slijtplek eruit ziet, heb je een plaatje?
Wil je die structuurachtige afwerking eraf slijten dan moet je hem toch wel heel veel gebruiken mijninziens.
Coating versleten op de metalen delen van de 70-200Vr
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Coating versleten op de metalen delen van de 70-200Vr
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Tuurlijk. En ik zou hem ook eerlijk omschrijven als 'gebruikt. met gebruikssporen'. Ik ga er niet om liegen of zo.Tom schreef:Dan is het gewoon een 'eerlijk' ding, zoals ik het zo vaak op marktplaats genoemd zie staan.lock schreef:
Tja, ik zou gaan twijfelen als ik zie dat op allerlei plekjes de verf eraf gesplinterd is. Heeft de gebruiker lopen gooien ermee ? Is er misschien iets mis aan de binnenkant ? Etc.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Tja, daar kan ik weer op zeggen : ik zie reparaties om te verbloemen dat ermee gegooid is etc.Tja, ik zou gaan twijfelen als ik zie dat op allerlei plekjes de verf eraf gesplinterd is. Heeft de gebruiker lopen gooien ermee ? Is er misschien iets mis aan de binnenkant ? Etc.
Ik denk dat een ieder het zelf maar moet beoordelen.
D750, J5, D850
Best wat licht en o.a. "Golden Trio", Nikkor 80-400, Tamron 150-600, Nikkor Micro 105 en nog wat grut
Best wat licht en o.a. "Golden Trio", Nikkor 80-400, Tamron 150-600, Nikkor Micro 105 en nog wat grut