deze zat op dik 30 meter, is ook nog een aardige crop..op een meter of 15, daar word ik wel blij van

en van bovenstaand niet
Zit hier al een beetje schot in Martijn?martijn1 schreef:ben daar mee bezig om dat mooi en goed in beeld te krijgen..GM schreef:Ben benieuwd naar "the making of".martijn1 schreef:als het bevalt heb ik nog wel wat..![]()
zit aan huis gebonden voor 2 maand dus de sluiter van de camera maakt overuren..komt nog net geen rook uit
Kun je toch ook intregeren in de movie?martijn1 schreef:klopt, maar dan heb ik de foto's niet erbij..mooist zou zijn als 1 geheel
op mijn site zou ik ook filmpjes moeten kunnen zetten maar ben daar nog niet achter
nu schiet ik helemaal in de stress.. geen idee hoeGTJ schreef:Kun je toch ook intregeren in de movie?martijn1 schreef:klopt, maar dan heb ik de foto's niet erbij..mooist zou zijn als 1 geheel
op mijn site zou ik ook filmpjes moeten kunnen zetten maar ben daar nog niet achter
wel leuk om te zien hoe je dat zelf aanpakt, acht rustig afmartijn1 schreef:nu schiet ik helemaal in de stress.. geen idee hoeGTJ schreef:Kun je toch ook intregeren in de movie?martijn1 schreef:klopt, maar dan heb ik de foto's niet erbij..mooist zou zijn als 1 geheel
op mijn site zou ik ook filmpjes moeten kunnen zetten maar ben daar nog niet achter![]()
maar beloof komt goed dan maar in 1ste minder goed/mooi