2.
3.
4.
5.
experimentjuh in het donker fotograferen dat kun je dan het beste op een kerkhof doen he .......

Hoezo ondersteboven? ik zie alleen het glas in lood in spiegelbeeldCoenB schreef:Is foto 2 een reflectie?, hebben ze het glas in lood ondersteboven geplaats? of hing jij ondersteboven?
Hmm.. you're rightPaul de Graaf schreef:Hoezo ondersteboven? ik zie alleen het glas in lood in spiegelbeeldCoenB schreef:Is foto 2 een reflectie?, hebben ze het glas in lood ondersteboven geplaats? of hing jij ondersteboven?
van de binnenkant was het wel te lezen glas in loodCoenB schreef:Is foto 2 een reflectie?, hebben ze het glas in lood ondersteboven geplaats? of hing jij ondersteboven?
jaa het was inderdaad allerheilige in dan is het oude kerkhof bij mij om de hoek openFotomarius schreef:Apart moet ik zeggen…![]()
‘K fotografeer vaak op begraafplaatsen, maar een verlichte begraafplaats heb ik nog niet mee gemaakt…
Had die verlichting een bepaalde bedoeling?
thanks....ik ben nog aan het oefenen met belichting en sluitertijdjac49 schreef:Mooi gedaan Marvin ,het is moeilijk genoeg,ik had gedacht dat het kerkhof beter verlicht was.![]()
Jac.
Maribex schreef:Da's toevallig! Ik woon niet alleen redelijk dicht bij dit kerkhof, heb er ook nog daags tevoren ook foto's gemaakt! Een serie daar van staat op mijn website: http://www.martindebock.nl/MartindeBock ... khoaf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Een mooi en sfeervol kerkhof, was helaas verhinderd om er die maandag, met de lichtjes, ook te zijn. Moet ik dus beslist nog eens doen, heeft toch wel wat.
groeten,
Martin