sinterklaas kapoentje

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
fredje

sinterklaas kapoentje

Bericht door fredje » wo nov 23 2011 8:54 am

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

intrede sinterklaas in brugge 20/11/11

jac49
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: sinterklaas kapoentje

Bericht door jac49 » wo nov 23 2011 12:09 pm

He fredje ,als je nog een keer die hoge iso waarden gebruikt met zo'n mooi weer , ga je meteen de zak in van Piet :lol: :lol: :lol:
Je hebt wel een stel heel gelukkige kinderen gefotografeerd 8)
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo nov 23 2011 12:37 pm

jac49 schreef:He fredje ,als je nog een keer die hoge iso waarden gebruikt met zo'n mooi weer , ga je meteen de zak in van Piet :lol: :lol: :lol:
ISO 500 op een D7000 is natuurlijk helemaal geen probleem. De belichting is hier meer een probleem. Maar dit is niet de sectie voor technisch commentaar. Blije gezichten waar wij blij van worden zijn altijd welkom hier!

Ik ben officiële fotograaf geweest bij de intocht hier in Velserbroek en ons buurdorp Driehuis. Leuke dag om helemaal los te gaan als je van dit soort fotografie houdt!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***

Bericht door Roelof » wo nov 23 2011 4:17 pm

Als iemand die met sinterklaas meestal aan de andere kant van de camera staat, doet het me deugd dat er toch nog iemand is die de oude baas op de foto zet. Evenementenfotografie vind ik doorgaans wel leuk, maar ik laat de camera dan zelf bepalen hoeveel licht hij nodig heeft, dat werkt in mijn ervaring beter dan deze 'één belichting past overal methode', want de D7000 kan beter.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

bartv70
Forumlid
Forumlid

Bericht door bartv70 » wo nov 23 2011 9:49 pm

Patrick schreef:
jac49 schreef:He fredje ,als je nog een keer die hoge iso waarden gebruikt met zo'n mooi weer , ga je meteen de zak in van Piet :lol: :lol: :lol:
ISO 500 op een D7000 is natuurlijk helemaal geen probleem. De belichting is hier meer een probleem. Maar dit is niet de sectie voor technisch commentaar. Blije gezichten waar wij blij van worden zijn altijd welkom hier!

Ik ben officiële fotograaf geweest bij de intocht hier in Velserbroek en ons buurdorp Driehuis. Leuke dag om helemaal los te gaan als je van dit soort fotografie houdt!
Obama met Sinterklaas, dat zie je niet vaak
http://s816.photobucket.com/albums/zz86/danielleenbart/" onclick="window.open(this.href);return false;

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo nov 23 2011 10:47 pm

bartv70 schreef:Obama met Sinterklaas, dat zie je niet vaak
Is dat het enige dat je weet te melden over die foto's? Vind je deze opmerking zelf niet een beetje ongepast? :roll:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

JacTrum
Clublid
Clublid

Bericht door JacTrum » wo nov 23 2011 11:08 pm

Ik wil me niet met het modereren bemoeien, maar de burgemeester lijkt inderdaad wel wat op Obama. Leuke foto's verder!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

fredje

Bericht door fredje » do nov 24 2011 7:13 am

waar zien jullie de burgemeester van brugge (west-vlaanderen belgie ) staan

Peter
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Peter » do nov 24 2011 9:31 am

fredje schreef:waar zien jullie de burgemeester van brugge (west-vlaanderen belgie ) staan
Patrick heeft in dit draadje verwezen naar zijn eigen gemaakte foto's van de intocht van Sinterklaas.
Ook niet de bedoeling natuurlijk :wink2:

Vervolgens worden reacties over zijn rapportage hier geplaatst. En zo loopt dus alles lekker door elkaar.
Dus graag in DIT topic alleen reacties over de foto's van Fredje !

fredje

Bericht door fredje » do nov 24 2011 10:00 am

op foto 2 is het een meisjes zwarte piet en op foto 3 een jongens zwarte piet

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » do nov 24 2011 11:04 am

Peter schreef:Ook niet de bedoeling natuurlijk :wink2:
Dat was inderdaad niet zo heel slim... Zal het niet meer doen! :roll:

Dreamlogic
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Dreamlogic » do nov 24 2011 8:14 pm

Leuk dat je er foto's van hebt gemaakt, Fredje!
Maar met de D7000 zou het toch echt beter moeten kunnen! De foto's zijn nogal flets...zou je er niet iets meer kunnen uithalen met wat nabewerking?
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”