Hieronder zet ik er 1 waar ik zelf wel tevreden over ben.
Maar toch ben ik erg nieuwsgierig naar verbeterpunten of meningen van experts. Daar willen jullie me vast wel aan helpen!

Kids by GuitarGeert, on Flickr

Dank voor je ongenuanceerde reactie. Om er wat mee te kunnen is plan 2.Léon Obers schreef:Nou ja, het "dubbel" licht erin vind ik toch niet zo geweldig hoor. Enerzijds een vrij vlakke flitsverlichting met weinig ruimtelijke vorm en detail in het wit, daarnaast heb je iets van warmer (zon?)licht wat voor clippende hoge lichten zorgt.
Het meisje met het kind op de schoot links heeft de aandacht naar iemand buiten de set (ouders die naast je staan?). Verkeerde fotomoment IMO.
Dat witte doek achter dat gymzaalrek. Is die muur zelf zo lelijk dat je dat met een idem lelijk opgespannen laken moest oplossen?
Wat heb je aan flitsers om een lichtopstelling te maken?
Softbox, paraplu? Dat zijn in dit soort situaties de geëigende hulpmiddelen. Geen gebruik van invallend buitenlicht erbij.

Ik proef een behoorlijke wrevel in je reactie op mijn kritiek.guitargeert schreef: Dank voor je ongenuanceerde reactie. Om er wat mee te kunnen is plan 2.
Nee ik heb geen beschikking over een studioflitsset, nee ik heb geen beschikking over een compleet ingerichte studio. De foto is gemaakt met mijn 'minimale' hulpmiddelen: D300 en SB-900, daar moet ik het mee doen.