Maar heeft er nou iemand ook mee gefotografeerd ? En zo ja, dan wil ik daar de resultaten wel van zien, geen verhalen maar beelden, want daar gaat het om.......toch ?

Of de foto's mooi zijn ligt niet aan de camera en het formaat is te klein om iets over de techniek te zeggen.Kees D3s schreef:Reeds bekeken. Wat vinden jullie ervan ?
Deze beelden kunnen mij niet overtuigen.
Valt mij dus ook op , met deze serie trek je geen mensen over de streep.flitslicht schreef:[Wat opvalt is de enorme scherptediepte.
En het werkt echt! Ik heb laatst een keer met Willem die vaak voor Nikon op beursen staat dat even geprobeerd. De zoomfactor is echt ongelooflijk!flitslicht schreef:Hangt er van af wat je wilt. Als ik graag kleine vogeltjes vanaf een enorme afstand zou willen fotograferen met een 500mm lens dan had ik er al een gehad. 500*2.7= 1350!
Hier wil ik wel is wat voorbeelden van zien Patrick , ben o.a. Benieuwd naar het bokeh .Patrick schreef:En het werkt echt! Ik heb laatst een keer met Willem die vaak voor Nikon op beursen staat dat even geprobeerd. De zoomfactor is echt ongelooflijk!