Hierbij een paar fotos van afgelopen keer dat ik de Oirshotse heiden heb bezocht. Ook mijn eerste foto's hier op het forum, graag tips/trics!
1

2.

3.

4.

5.

Ik heb nog wel meer, maar ik denk dat dit voor nu wel even genoeg is!

Groetjes,
Nanou
Misschien van tevoren het landingsterrein flink besproeien met water (tankwagen leeg spuiten), stuift het niet zo.dutchpilot22 schreef:graag tips/trics!
Op het gevaar af dat er wederom een zinloze discussie ontstaat wil ik1 ding kwijt:flitslicht schreef:De foto's op zich zijn goed genomen, maar veel te veel verscherpt waardoor er behoorlijke halo's zijn ontstaan.
Leuk al dat geweld, als dat je ding is, maar bij mij blijft de vraag bestaan: "wat vonden de konijntjes ervan?" Die zorgen natuurlijk niet voor onze defensie, maar of deze gasten scherp genoeg zijn om de nucleaire dreiging van Iran te neutraliseren is ook geen vaststaand feit.
Ik blijf voorlopig neutraal.
Weg naar de kroeg is drukker bezocht ?woudew schreef:Op het gevaar af dat er wederom een zinloze discussie ontstaat wil ik1 ding kwijt:
Militaire oefenterreinen zijn ware paradijzen voor de natuur. Nergens komt er zo'n verscheidenheid aan planten en dieren voor als juist daar.
Waarom? Omdat de dieren er relatief weinig gestoord worden.
Dat groene hart wordt vanzelf wel 'blauw', want ze pompen zichzelf de diepte in; dat gaat ergens ophouden.emdeklerk schreef: Het groene hart blijft dan ook alleen maar groen zolang de gemeenteraadsleden ter plaatse niet aan de leiband van de projectontwikkelaars lopen of erger.
Over niet al te lange tijd is het hele militaire gebeuren, net als de sportfotografie, volledig gerobotiseerd. Ben bang dat de konijntjes op de militaire oefenterreinen dan slachtoffer worden van de bebouwing die nodig is om onze moedwillige overbevolking te huisvesten. Gelukkig wordt die dan vervolgens gedecimeerd door de robots (van een ander land), zodat de konijntjes alsnog vrij spel hebben.woudew schreef: Op het gevaar af dat er wederom een zinloze discussie ontstaat