Exif

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Plaats reactie
antoniusjohger

Exif

Bericht door antoniusjohger » do dec 01 2011 5:02 pm

De tips om excif data aan mijn foto te koppelen lukt mij niet.
Na de link-code te hebben verstuurd via een e-mail, komt wel het overzicht van enkele excif items in beeld, maar met de toevoeging n.v.t. Daar schiet ik niet veel mee op.

Wat doe ik verkeerd????

Ton

Marten
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Exif

Bericht door Marten » do dec 01 2011 5:15 pm

george013

Re: Excif

Bericht door george013 » do dec 01 2011 5:24 pm

Nu heb ik je verscheidene keren uitgelegd hoe, en je reageert nergens op .
Het staat er allemaal, met jouw foto's en de Exif, in jouw draadjes.
George

antoniusjohger

Re: Exif

Bericht door antoniusjohger » do dec 01 2011 5:32 pm

Hallo Marten, het gekke is dat bij dezelfde procedure de Excif-data wel verschijnen bij fotos gemaakt in 2008 met een Panasonic en nu met de Nikon D5000 gemaakt , lukt het niet . Dank voor je tip maar van al die reakties wordt ik duizelig.

Ton

antoniusjohger

Exif (slot)

Bericht door antoniusjohger » do dec 22 2011 7:59 pm

Nu de oplossing van mijn Exif-probleem is opgelost, wil ik graag iedereen die mij van advies heefd gediend, hartelijk danken voor de moeite en het geduld.

Wel heb ik de conclusie getrokken dat de noodzaak van een correctie van de s code in s1024 , een fout is in het Picasa produkt. Immers mijn opgave om te up loaden in het formaat 1024, wordt blijkbaar genegeerd.

Hoe dan ook, omslachtig of niet, ik kan nu in ieder geval mijn foto's up loaden en voorzien van de Exif waarden.

Ton

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”