Goedemorgen,
Ik ben van plan deze lens gebruikt te kopen. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Graag hoor ik jullie advies.
Groeten,
Jan
Sigma 70-200mm F/2.8 EX APO Nikon AF
Re: Sigma 70-200mm F/2.8 EX APO Nikon AF
Ik sta ook die keuze, zie mijn draadje.jannauta schreef:Goedemorgen,
Ik ben van plan deze lens gebruikt te kopen. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Graag hoor ik jullie advies.
Groeten,
Jan
Hi roger ik zie je hebt een mooie gallery ook is het me opgevallen dat je van een canon naar een nikon bent overgestapt.
Ook zag ik dat je wat vliegtuigen had gefotografeerd.
Nu kan het aan mij liggen maar ik heb veel foto's bekeken van vliegtuigen (vliegend) welke gewoon beter overkomen genomen met een canon.
De beelden zijn veel helderder en op nikon foto's zie toch een verschil namelijk meer ruis waardoor ze er kennelijk minder helder uitzien.
Voor de rest in norrmale fotografie zie ik geen echt verschil.
Het is een pijnlijke ontdekking maar dat viel me gewoon op.
of is het toeval?
groetjes
[/list]
Nu kan het aan mij liggen maar ik heb veel foto's bekeken van vliegtuigen (vliegend) welke gewoon beter overkomen genomen met een canon.
De beelden zijn veel helderder en op nikon foto's zie toch een verschil namelijk meer ruis waardoor ze er kennelijk minder helder uitzien.
of is het toeval?
groetjes
[/list]
De foto's van de vliegtuigen op mijn site zijn nog gemaakt met de Canon eos350D en de Fuli Finepix S7000.BUG322 schreef:Hi roger ik zie je hebt een mooie gallery ook is het me opgevallen dat je van een canon naar een nikon bent overgestapt.
of is het toeval?
groetjes
[/list]