Vigeland-park Oslo

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Tony D
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Vigeland-park Oslo

Bericht door Tony D » do dec 01 2011 8:06 pm

Deze zomer in Noorwegen en Denemarken geweest. Veel (toeristische) foto's gemaakt, die ik hier niet wil plaatsen.
Wel deze: het Vigelandpark in Oslo. Een groot park met beelden van één man: Vigeland.
Durk bezocht, dus lastig om foto's te maken zonder (mede) toeristen

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie

wim janssen
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Vigeland-park Oslo

Bericht door wim janssen » do dec 01 2011 8:33 pm

Erg mooie plaatjes Tony. Vorig jaar ook het park bezocht en veel foto's gemaakt. Het probleem met toeristen die elke keer voor de lens gaan staan is mij ook bekend.

george013

Bericht door george013 » do dec 01 2011 8:40 pm

Mooie foto's. Ik blijf problemen hebben met die korrelstructuur van die beelden. Niet alleen bij jou, ook bij mijn foto's.
Ben je ook in het museum, zijn werkplaats, geweest?
George

Tony D
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Tony D » do dec 01 2011 8:51 pm

wim janssen schreef:Erg mooie plaatjes Tony. Vorig jaar ook het park bezocht en veel foto's gemaakt. Het probleem met toeristen die elke keer voor de lens gaan staan is mij ook bekend.
Bedankt Wim.
Ik heb net Photoshop Elements aangeschaft en daar zit een optie in om ongewenste elementen makkelijk weg te poetsen. Ik heb er een demo van gezxien op de Camera.nl experience: twee foto's maken met statief en de bewegende personen zijn zo weg te halen.

Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”