Ik vind het wel nog een krachtige foto...
Geef gerust advies, commentaar...
Rob Smit schreef:Mijn advies / commentaar:
Plaats de foto, niet een link.
Ik ben nogal van de wantrouwige, zal niet zo snel op een link klikken.
Nielson schreef:Mooi! Onweer is mijn favoriete onderwerp om te fotograferen!
Hij staat er mooi scherp op, en de foto is niet te donker / te licht.
Persoonlijk vind ik het mooier als je iets meer van de horizon ziet, dan komt de verhouding beter over.
Ook is het mooi om veel groothoek te gebruiken, hoe meer erop staat hoe beter, en je hebt meer kans om de bliksem vast te leggen![]()
Wanneer heb je de foto gemaakt? Ik heb helaas geen onweer gezien de laatste tijd
Ik heb ook wel een half uur moeten buiten staan tegen dat ik een degelijke foto had maar ik had het er wel voor overBlacksheep schreef:Mooie foto. Ik wilde laatst ook een foto maken van bliksem,. maar het waren maar 2 knallen. Bij de 2e vlogen de vuurballen door mijn huis en was ik te laat met mijn camera!!Ik heb er wel een hartklap aan overgehouden!
Dat is best heftigBlacksheep schreef:Mooie foto. Ik wilde laatst ook een foto maken van bliksem,. maar het waren maar 2 knallen. Bij de 2e vlogen de vuurballen door mijn huis en was ik te laat met mijn camera!!Ik heb er wel een hartklap aan overgehouden!
Nielson schreef:Dat is best heftigBlacksheep schreef:Mooie foto. Ik wilde laatst ook een foto maken van bliksem,. maar het waren maar 2 knallen. Bij de 2e vlogen de vuurballen door mijn huis en was ik te laat met mijn camera!!Ik heb er wel een hartklap aan overgehouden!
![]()
Was het een bolbliksem?