Wandeling met de honden
- Haket
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Wandeling met de honden
Leuke serie. De droeve blik van foto 2 begrijp ik helemaal!
Foto 1 ! Geweldig, tovert een lach op mijn gezicht. Die wangen van die boxer !
Leuke honden hoor, ze zien er geweldig en heel lief uit.
Foto's zijn lekker scherp, en dat is niet altijd makkelijk weet ik, honden bewegen eigenlijk altijd.
Lian
Leuke honden hoor, ze zien er geweldig en heel lief uit.
Foto's zijn lekker scherp, en dat is niet altijd makkelijk weet ik, honden bewegen eigenlijk altijd.
Lian
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Inderdaad prachtige foto's. Ga morgen eens lekker een beetje oefenen met de camera.
Mijn foto-site
Helaas, geen Nikon-spul meer.
Zend PM als je mijn foto wil bewerken, zodat ik er iets van kan leren
Helaas, geen Nikon-spul meer.
Zend PM als je mijn foto wil bewerken, zodat ik er iets van kan leren
Bedankt voor alle leuke reacties! Ik ga als het mooi weer is weer aan de gang met de honden fotograferen. Iemand nog tips of aanmerkingen?
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Hoi Kees, ik had deze foto's nog helemaal niet gezien.
Vind je honden echt zo leuk met z'n tweetjes. Boxers hebben sowieso van die geweldige koppen. Een kennisje van mij heeft een spierwitte, ook zo'n geweldig beest.
Heb zelf een rottweiler, maar die heeft een compleet andere uitdrukking....maar die van jou doen me denken aan de droevige, maar o zo lieve Amerikaanse Bulldog van mijn zusje!
Vind je honden echt zo leuk met z'n tweetjes. Boxers hebben sowieso van die geweldige koppen. Een kennisje van mij heeft een spierwitte, ook zo'n geweldig beest.
Heb zelf een rottweiler, maar die heeft een compleet andere uitdrukking....maar die van jou doen me denken aan de droevige, maar o zo lieve Amerikaanse Bulldog van mijn zusje!
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II