Maar goed, hier maar wat plaatjes van vanavond:
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

Ik zal er ook nog maar een extra accu bij doen. En ja die gans, komt rechtstreeks uit de camera zonder bewerking (misschien een bleekwaterlozing geweest?). Maar goed, het zullen inderdaad die 2 lenzen worden.Roelof schreef:Je 70-300 voor plaatjes naar beneden en je 10-20 in je binnenzak voor plaatjes omhoog. En natuurlijk alle geheugenkaartjes die je hebt.
2, 5 en 14 vind ik leuke foto's.
Jammer dat die gans zo uitgebeten is, ik vind ganzen leuke objecten om te fotograferen: 't zijn mooie vogels, maar niet zo verschrikkelijk klein en ook niet zo bang, dus ze lopen niet weg.
Plaatjes als 16 maak ik ook vaak. Als iemand met een fototoestel in de hand staat dan gaat hij vaak zo op in zijn relatie met het onderwerp dat je hem ongemerkt kunt fotograferen. Bovendien staan fotografen vaak in de stomste houdingen en grijpen ze de familiecamera vaak als eerste om te voorkomen dat ze zelf op de foto komen.
Dat weet ik nog niet, dat staat dadelijk op mijn ticket denk ik. Kijk maar uit naar een Nikon D80SwederD70 schreef:Met welke blon ga je??
(weet ik waar ik op moet letten..., denk da'k vanavond wel ff langsga)
Hopelijk gaat de wind nog een beetje liggen, waait nu denk ik nog iets te hard.
#11 is leuk! Om scheel van de gaan kijken
Nee die huizen zijn echt zo gebouwd.Roelof schreef:Foto 6, het huizenblok onderaan de foto in de tweede rij van rechts.
Het blok heeft twee verspringende huizen, het blok daar tussenin loopt gebogen. Is dat vertekening van de lens?
Ik vind het de leukste foto, vandaar dat ik even naar zat te kijken. Jammer dat de ballon niet iets meer naar rechts zat.
Ik hing onder de Zwart Zilveren ballon. Op foto 12 zie je een stukje net na de landing.Jasiu schreef:Mooie plaatjes hoor marhu, in welke balon ben je meegevaren?? Ik was namelijk ook aanwezig, en heb bijna alle balonnen op de gevoelige plaat vast gelegd, zo kan ik miss. de balon eruit halen waar jij in staat.
Groet Jasiu!!