Alle foto's zijn genomen met de Nikon AF-S 55-300mm DX (scherpstelling hand)
Hieronder een impressie.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
IddDreamlogic schreef:Nummer 9 erg leuk. Passend bij deze maand. Van de rest weet ik het nog niet zo goed, hoewel ik nummer 1 en 2 ook wel apart vind.
Nee hoor zijn te klein gepost als ze 1024x7?? Gepost worden zit het er vaak wel bij.Jan Kemper schreef:nr 9. een 10!
Heel mooi! Ik kan de sluitertijden en diafragma niet vinden als ik op de foto klik! ligt dat aan mij ? (zal wel)
En een mooi thema..
gr Jan
Ik zie het. Ik krijg ze ook niet afgebeeld. Maar de sluiterijden liggen tussen de 15 en 20 seconden, iso 400 en diafragma tussen 8 en 10. De meeste hebben f/10.Jan Kemper schreef:nr 9. een 10!
Heel mooi! Ik kan de sluitertijden en diafragma niet vinden als ik op de foto klik! ligt dat aan mij ? (zal wel)
gr Jan
Prima oefeningen in zo'n workshop. En nummer 9 ziet er inderdaad uit alsof die zo als kaart rondgestuurd zou kunnen worden, ware het niet dat de fles nog dicht zit, en er geen "champagne" met bubbeltjes in het glas zit. Dan was het compleet geweest. (Het "vuurwerk" is er ten slotte al). De twee lege liggende glazen neem ik dan wel voor lief.strangeartefact schreef:Lekker aan het klooien geweest met leuke resultaten en idd nr 9 kan als kaart/folder de wereld in.
De aanbevolen drinktemperatuur: 5-6 °C was inmiddels ruim overschreden. Het moet natuurlijk wel lekker blijvenLéon Obers schreef:Lol zul je er dan zeker wel aan beleven, want "zonde" om de drank dan niet op te drinken.