Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Ik kreeg afgelopen zaterdag de gelegenheid om Seinpost IV op het emplacement van station Amersfoort te fotograferen. Ik heb gelijk wat andere shots gemaakt, waaronder een serie over een gestript treinstel. Hieronder een greep uit mijn serie.
De foto's 1 t/m 6 zijn gemaakt met mijn Nikon F100 op Fuji Superia 200, de overige 4 zijn gemaakt met mijn Lumix LX-3.
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9
Foto 10
Laatst gewijzigd door Frederix op zo dec 11 2011 10:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt voor jullie reacties. Het was best wel interessant. Ik had niet verwacht dat er zoveel was te fotograferen. Mijn film was in no-time vol, ik ben toen noodgedwongen op digitaal overgestapt (met mijn LX-3).
Wat een prachtige serie weer Fred! Toch vreemd, als je door je favoriete bewerkingsprogramma (of plugin) bladert en dergelijke "oude" filmbewerkingen toepast spreekt het in het algemeen toch een stuk minder aan dan "het echte werk". Kan me voorstellen dat veel "digitale mensen" het niet mooi vinden omdat tegenwoordig alles zo strak en scherp mogelijk moet zijn, maar mij spreekt het wel aan.
Voor mij zijn 3 en 5 de favorieten vanwege respectievelijk de mooie contrasten en het detail van de seinlampen in het mooie perspectief.
-Arjan
D700 - AF-S 24-70 mm/F 2,8 G ED - AF-S 70-200mm f/2.8G ED VR II