De foto is tot stand gekomen tijdens ons uitstapje naar Mondo Verde met een paar forumleden.
Exif
Sluitertijd 1/500
Diafragma f/4.0
Iso 200

Om het ook te snappen wat bedoel je dan precies de man rechts er geheel op?Daniël schreef:hij is leuk
Qua beoordeling, standpunt had beter gemogen. Verder geen opmerkingen
Neen die is prima, een lager standpuntGoodje schreef:Om het ook te snappen wat bedoel je dan precies de man rechts er geheel op?
Oké om nog meer diepte in de foto te krijgen neem ik aan?Daniël schreef:Neen die is prima, een lager standpuntGoodje schreef:Om het ook te snappen wat bedoel je dan precies de man rechts er geheel op?

Het was een moment opname , ik moest wel heel erg snel reageren ,maar ben het met Daniel eens , een lagerstandpunt had meer diepteGoodje schreef:Oké om nog meer diepte in de foto te krijgen neem ik aan?Daniël schreef:Neen die is prima, een lager standpuntGoodje schreef:Om het ook te snappen wat bedoel je dan precies de man rechts er geheel op?
Ja 190 en twee slechte knieën, valt dan niet altijd mee!george013 schreef:Bijna ALTIJD DOOR DE KNIENEN GAAN.
George

Ja George, de volgende keer neem ik je tip zeker mee.george013 schreef:Bijna ALTIJD DOOR DE KNIENEN GAAN.
George
Yep, door van boven te kijken krijg ik het gevoel dat het plat is.Goodje schreef:Oké om nog meer diepte in de foto te krijgen neem ik aan?Daniël schreef:Neen die is prima, een lager standpuntGoodje schreef:Om het ook te snappen wat bedoel je dan precies de man rechts er geheel op?