Anton Pieck Parade 2011 - Haarlem
- reebruine ogen
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Anton Pieck Parade 2011 - Haarlem
wow, wat leuk allemaal. Mooie koppen, sprekende gezichten, en ook onze eigen Nikonners staan er tussen.
Wij (H&M) hebben al spijt dat we er niet bij konden zijn, helaas hadden we een andere (ook leuke) verplichting.
@Thuur, jouw foto's zien we dus nog toegevoegd worden. Ben benieuwd
grtz Marielle
Wij (H&M) hebben al spijt dat we er niet bij konden zijn, helaas hadden we een andere (ook leuke) verplichting.
@Thuur, jouw foto's zien we dus nog toegevoegd worden. Ben benieuwd
grtz Marielle
leer zien wat er wel goed is
en vooral:GENIET
Marielle
en vooral:GENIET
Marielle
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Hoi, hoi,
De fotograaf van 'forumleden aan het werk'
Foto 1

Wandelend statief nummer 1 Maxine
Foto 2

Groetjes,
Diana Sinclair
De fotograaf van 'forumleden aan het werk'
Foto 1

Wandelend statief nummer 1 Maxine
Foto 2

Groetjes,
Diana Sinclair
Nikon D90; Nikon D700; lenzen Nikkor AF 50 mm F 1.4 G, Nikkor 24-85 VR f 3.5-5.6, Nikkor AF-S 35 mm F 1.8, Nikkor 70-300
F 4.5-5.6, SB-900
F 4.5-5.6, SB-900
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
AAAAAAAAAHHHHHHHHH. Je wil toch niet alle bezoekers van ons forum de stuipen op het lijf jagen met een foto van mij! EN ik sta er nog ala Andre van Duin op ook! 

4)Patrick schreef:Wat heeft Arthur eigenlijk gedaan daar binnen bij de Stijlkamer op Warmoesstraat 1?

5)

6)

7)

8)

Cheers,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Hè daarom staat je kin niet op de forum foto?Patrick schreef:AAAAAAAAAHHHHHHHHH. Je wil toch niet alle bezoekers van ons forum de stuipen op het lijf jagen met een foto van mij! EN ik sta er nog ala Andre van Duin op ook!

- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Welke van de twee?Goodje schreef:Hè daarom staat je kin niet op de forum foto?

Ik ben al lang geen knappe man meer, maar deze versie van mij is niet heel flatteus te noemen... Het is trouwens niet makkelijk een foto van me te maken hoor; ik ben niet fotogeniek.

- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Ik denk erover om nog een serie hier te plaatsen. Ik heb best veel mensen even uitgelegd wie wij waren en ze laten zoeken naar dit draadje. Ik hoop dat Schaduwman het me vergeeft als ik nog meer niet eens zo slechte plaatjes plaats.
De overige foto's komen alleen op mijn eigen site; ik ga niet alles hier plaatsen.

De overige foto's komen alleen op mijn eigen site; ik ga niet alles hier plaatsen.
-
- Forumlid
Ik was er ook. De meest opvallende act was een soort rondreizend fotocircus met mobiele flitspalen en een enorme doos.
Her geheel kwam een keer voor mijn neus staan en na afloop hadden de acteurs geen zin meer in amateurfotografen met gewoon een flitser op de camera, dus ik ben verder maar uit de buurt gebleven.
Niet te verslaan zoiets, maar het levert wel zeer fraaie platen op. Dus de volgende keer toch maar vooraan gaan staan met de flitser in de commander-stand :mrgreen:

Niet te verslaan zoiets, maar het levert wel zeer fraaie platen op. Dus de volgende keer toch maar vooraan gaan staan met de flitser in de commander-stand :mrgreen:
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Niet overdrijven Bob.
Arthur was de enige die met zo'n opvallende set liep (en liet lopen). De anderen liepen gewoon met hun camera al dan niet met een flitser erop gezet. Een flitser in je andere hand houden is wellicht minder gangbaar, maar toch geen kermisact. Dan was mijn "slabbetje" nog een grotere blikvanger. Ik krijg daar altijd veel vragende blikken en opmerkingen over. Ik kan niet zo snel een link vinden, maar het is een simpel dingetje van doek in een frame dat je om je objectief heen doet en wat dan tot voor je flitser komt. Daardoor wordt het flitslicht wat meer verspreid en verzacht.
Ik heb trouwens niets gemerkt van afnemende voor minder stoer ogende fotografen. Wel een algemeen afnemende interesse, maar dat lijkt mij niet zo vreemd na toch wel wat uurtjes daar rondlopen in je mooie pakje.

Arthur was de enige die met zo'n opvallende set liep (en liet lopen). De anderen liepen gewoon met hun camera al dan niet met een flitser erop gezet. Een flitser in je andere hand houden is wellicht minder gangbaar, maar toch geen kermisact. Dan was mijn "slabbetje" nog een grotere blikvanger. Ik krijg daar altijd veel vragende blikken en opmerkingen over. Ik kan niet zo snel een link vinden, maar het is een simpel dingetje van doek in een frame dat je om je objectief heen doet en wat dan tot voor je flitser komt. Daardoor wordt het flitslicht wat meer verspreid en verzacht.
Ik heb trouwens niets gemerkt van afnemende voor minder stoer ogende fotografen. Wel een algemeen afnemende interesse, maar dat lijkt mij niet zo vreemd na toch wel wat uurtjes daar rondlopen in je mooie pakje.
Nog een paar vierkantjes...
9 )
10)
11)
12)
CU,
ALE
9 )

10)

11)

12)

CU,
ALE
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
't is gewoon niet eerlijk... 

Damnn, wat een mooie platen Ale.
Alle anderen worden zo wel een stukkie minder mooi.
Dat is idd niet eerlijk patrick maar, het is niet anders.

Alle anderen worden zo wel een stukkie minder mooi.

Er zit ook wel een zeer groooooot verschil in de cameraAlle anderen worden zo wel een stukkie minder mooi.

Kroontje
- Robin
- Forumlid
Anton Pieck Parade 2011 - Haarlem
En de gebruikte techniek.Kroontje schreef:Er zit ook wel een zeer groooooot verschil in de cameraAlle anderen worden zo wel een stukkie minder mooi.
Dat is idd niet eerlijk patrick maar, het is niet anders.![]()
Kroontje
@ Patrick laat jou minder slechte foto's maar komen...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Greetz... Robin
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Laatste serie, een z/w als afzwaaier:
13)
14)
15)
16)
Iedereen bedankt voor het kijken en de reacties. Er zijn hele mooie foto's gepost die totaal niets onderdoen voor die van mij. Ik blijf benieuwd naar de andere opnamen.
Groet,
ALE
13)

14)

15)

16)

De foto's zijn geplaatst en ik hoop dat je iets naar je gading vindt. Dit soort evenementen worden normaal erg druk bezocht. Reden waarom ik die dag koos voor de 35mm is omdat dit objectief compact en messcherp is, ook bij een groot diafragma. Ik wil ook graag interactie met de mensen hebben dus "kruip" ik er al snel dichter op. Het is maar net waar je de voorkeur aangeeft. Een 85mm of meer leent zich daar minder voor. Last, het bokeh van deze krachtpatser is buitengewoon subliem te noemen.Vertekening valt mij alleszins mee. I simply love it!!yellowfish schreef:Ben wel benieuwd naar de foto's van Arthur, ook de motivatie van het gebruikte objectief (AFS35/1.4)
ben ik wel nieuwsgierig naar.
Iedereen bedankt voor het kijken en de reacties. Er zijn hele mooie foto's gepost die totaal niets onderdoen voor die van mij. Ik blijf benieuwd naar de andere opnamen.
Groet,
ALE
Laatst gewijzigd door ALE op wo dec 14 2011 11:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.