Brienenoordbrug

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
polleke666

Brienenoordbrug

Bericht door polleke666 » za dec 17 2011 8:51 am

Brienenoordbrug Rotterdam (vanaf het eiland van Brienenoord)
Afbeelding

Loeky

Re: Brienenoordbrug

Bericht door Loeky » za dec 17 2011 11:00 am

Foto op zich prima. Zou hem durven noemen : de verboden toegang, omwille van die bomen.
Polleke mag ik een voorstel doen ?
Vooraan op de foto zie je een soort gat in het gras. Deze wegcroppen en rechts ook een stukje weg. De brug komt dan iets meer aan de rechterkant. Maar is slechts een voorstel hoor.

polleke666

Bericht door polleke666 » za dec 17 2011 11:09 am

Loeky schreef:Foto op zich prima. Zou hem durven noemen : de verboden toegang, omwille van die bomen.
Polleke mag ik een voorstel doen ?
Vooraan op de foto zie je een soort gat in het gras. Deze wegcroppen en rechts ook een stukje weg. De brug komt dan iets meer aan de rechterkant. Maar is slechts een voorstel hoor.
Elk voorstel is welkom Loeky. Ik heb deze foto ook maar vlug bewerkt in Picasa.Het (zwarte) gat had ik inderdaad weg moeten croppen (het stoort).Ik heb daar ook niet echt op gelet.

Loeky

Bericht door Loeky » za dec 17 2011 11:12 am

:D :D acht ik begrijp het wel, ik ben zelf vaak veel te snel. Daarvoor komen we toch nog hier om fouten recht te trekken niet ?

Arthur Mol
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Arthur Mol » za dec 17 2011 12:39 pm

Mooi stukje natuur op het eiland van Brienenoord in hartje Rotterdam. Leuke foto.
Pana FZ1000, Oly E-M5 II, 12-40, 40-150R, 75-300.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”