Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Berichtdoor winterkoning » vr dec 02 2011 11:34 pm
Het is een ( nog jonge) grote zwitserse sennenhond.
De plant gaf het naar mijn mening, samen met de schemering, een beetje sprookjesachtige sfeer.
Ik heb zoveel foto's van haar zonder iets voor haar kopje, dat ik juist dit weer bijzonder vond.
Wat is het een prachthond, geen wonder dat ie model is geworden.
Ik weet het, het is een foto in presentaties, maar ik zou zelf denk ik een crop maken van deze foto.
Misschien zelfs vierkant maken.
Maar ja, dat is mijn mening.
Een mooi model, maar die plant verpest helaas de foto.
volg mening.
Laatste foto mooi : maar persoonlijk zou ik de poten ook croppen. Kwestie van smaak hoor. Mijn mening aangezien je een deel wegneemt, neemt dan het geheel weg. Ofwel kiek het in het geheel. Maar geen halve maatregelen. Idem voor de staart. Dat geeft in mijn ogen, de foto een sterkere noot.
Berichtdoor superswiegie » vr dec 09 2011 10:22 am
Hoi,
Ik vind het behouden van de plant juist gaaf, eigelijk zou je voor de vergelijk een zelfde foto er naast moeten hebben zonder plant.
ik vind het een mooie foto. Was dit een "opzet" foto of kwam deze zomaar voorbij?
Ah, nu snap ik wat jullie bedoelen, die staart en poten kunnen inderdaad anders of weg. Ik denk dat de foto dan inderdaad nog mooier wordt.
Ik kijk daar eigenlijk zelden goed naar, dus dat is een goede tip.
Over de plant, die foto kwam zomaar voorbij en ik vind hem met plant prachtig. Het was al aan het schemeren en precies daar blikte ze zo naar boven. Zoals ik al zei, vind het een beetje sprookjesachtig.....
Maar dat komt ook omdat ik van deze dame al zo veel foto's heb zonder iets voor haar koppie.
Hoe dan ook, smaken verschillen en ik vind het eigenlijk ontzettend leuk om te lezen wat anderen ervan denken, hoe ze zo'n foto zien, overigens ook als ze het minder mooi vinden.
Ik leer er gewoon weer van !
Bedankt voor alle reacties en ik denk dat ik mijn hondje nog eens wat vaker hier zal laten zien.