1.

2.

3.

4.

Het was inderdaad verschrikkelijk druk. Gelukkig waren wij erg vroeg, zodat we nog redelijk goed konden fotograferen. Toen we weggingen, begon de drukte eerst goed op gang te komen en was er een wachttijd van <1,50 uur. Niet te doen! Volgende keer zo vroeg mogelijk komen.theshadow schreef:Leuke aftrappers.
Ben benieuwd naar de rest.
Ik was veel te laat binnen, rond 14:00 toen was het super druk waardoor foto's maken bijna ondoenlijk was, iedereen gaat voor je staan met zijn compactje of telefoon om even snel een kiekje te maken, daar mag je dan niks van zeggen. Hoorde om mij heen ook al meerdere die er last van hadden, erg jammer want het is een leuk festival.
De sfeer was erg leuk maar de drukte heeft mij beperkt vond ik, en toen kwam ik er achter dat ik alles gepakt had maar mijn flitser was vergeten![]()
Volgend jaar wil ik voor 11 uur bij de poort staan
Ik was er rond kwart over 10 al, heb ongeveer half uurtje moeten lopen van het station naar de toegangshek. Vroeger komen loont dus echt!! tipje voor volgend jaar dustheshadow schreef:Leuke aftrappers.
Ben benieuwd naar de rest.
Ik was veel te laat binnen, rond 14:00 toen was het super druk waardoor foto's maken bijna ondoenlijk was, iedereen gaat voor je staan met zijn compactje of telefoon om even snel een kiekje te maken, daar mag je dan niks van zeggen. Hoorde om mij heen ook al meerdere die er last van hadden, erg jammer want het is een leuk festival.
De sfeer was erg leuk maar de drukte heeft mij beperkt vond ik, en toen kwam ik er achter dat ik alles gepakt had maar mijn flitser was vergeten![]()
Volgend jaar wil ik voor 11 uur bij de poort staan
chip54 schreef:Antwoord op je vraag, Jos, is ja! Zie ook die meneer met die lange bakkebaarden op de laatste foto.
Verder weer mooie prenten langs zien komen.
Waarom zou je er iets van mogen zeggen? Heb je met een spiegelreflex meer rechten dan met een compactcamera? Natuurlijk vind ik het ook vervelend als me zoiets overkomt, maar that's life, moet ik maar zorgen dat ik eerder ben of anderszins dat ik een vrij schootsveld heb...theshadow schreef: iedereen gaat voor je staan met zijn compactje of telefoon om even snel een kiekje te maken, daar mag je dan niks van zeggen.
Je had gelijk Diana. Ik heb de foto iets aangepast.Diana Sinclair schreef:Hoi, hoi,
Leuke platen komen voorbij.
Zoals eerder gemeld, staat de vrouw op foto 1 van de tweede serie van Blacksheep ook op de foto's gemaakt tijdens de Anton Pieckparade in Haarlem.
Foto 3 is enigszins overbelicht.
De personen op de achtergrond op de laatste foto, heb ik ook op de foto staan die ik vorige week maakte in Haarlem.
Groetjes,
Diana Sinclair