Slenteren op wederom een kerstshow

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Remco v/d Sanden
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Slenteren op wederom een kerstshow

Bericht door Remco v/d Sanden » ma dec 19 2011 10:43 pm

Zoals ieder jaar hebben we weer een kerstshowtje aangedaan her en der met het gezin. Maar zoals gewoonlijk ook de camera mee om het toch wat leuk te houden ;)
Twee plaatjes genomen in Düsseldorf, zonder de bekende glühwein en gepofte kastanjes.

Afbeelding

Afbeelding
Maakt gebruik van Nikon [FX] body's en Nikkor [FX] glaswerk, en voor de lol nog wat 35mm analoog...

https://www.instagram.com/remcovandesanden

addy
Forumlid
Forumlid

Re: Slenteren op wederom een kerstshow

Bericht door addy » ma dec 19 2011 11:00 pm

Mooi moment vastgelegd op de eerste foto. Ben zelf 9 jaar geleden ook in Dusseldorf geweest, destijds veel van die houten chaletjes met houten poppetjes daar. Vond het toen wel gezellig daar zover ik me nog kan herinneren. Ik heb er nog wat leuks aan over gehouden toen.......ze is alweer 8 jaartjes oud. :mrgreen:
Breda.......here we come(back)

jac49
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Slenteren op wederom een kerstshow

Bericht door jac49 » di dec 20 2011 12:28 am

Vindt foto 2 erg goed,heeft wellicht niet veel met de kerst show in Dusseldorf te doen .
Trouwens Dusseldorf is een van de mooiste en gezelligste stad van Duitsland.
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”