Dickensfestijn Deventer
- JBD
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Dickensfestijn Deventer
Nr. 15 vind ik heel apart. In eerste instantie had ik niet in de gaten dat het levende figuren waren. Tot er 1 bewoog. Mijn hemel die mensen moeten er wel veel voor over hebben om uren zo te blijven staan. Wat een organisatie en wat een prachtig resultaat. Dat vergeten we wel eens in het enthousiasme van het fotograferen.
Laatst gewijzigd door JBD op di dec 20 2011 4:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank je Joyce. Ik plaats er nog een paar ter afsluiting. Geen serie maar meer wat je zo op zo'n dag tegenkomt. Op iedere hoek van de straat staat wel een koor te zingen of maken muziekanten leuke muziek. Andere schenken een sopie en sommige vinden het gewoon leuk om op de foto te worden gezet. Met een paar brildragers flink de mist ingegaan,...
Maar goed, dat mag de pret niet drukken.
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)
32)
33)
34)
35)
36)
37)
Iedereen bedankt voor het kijken en complimenten. Ik wens jullie tevens hele fijne dagen toe!
Groet,
ALE

20)

21)

22)

23)

24)

25)

26)

27)

28)

29)

30)

31)

32)

33)

34)

35)

36)

37)

Iedereen bedankt voor het kijken en complimenten. Ik wens jullie tevens hele fijne dagen toe!
Groet,
ALE
Laatst gewijzigd door ALE op ma dec 19 2011 10:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Werkelijk prachtige foto's komen er voorbij.
Proficiat !!
Toch moet ik er maar eens een keer naar toe, goed oefenevenement.
Vrgr
Tiny

Proficiat !!
Toch moet ik er maar eens een keer naar toe, goed oefenevenement.
Vrgr
Tiny
Ik kon het niet laten, hier echt de allerlaatste "foto" van deze fantastische dag. Had nog geen zin om naar bed te gaan vandaar dat ik even met PS aan het stoeien ben gegaan.
Een grapje ter afsluiting
38)
Het boek gaat nu dicht !!
Groet,
ALE
Een grapje ter afsluiting

38)

Het boek gaat nu dicht !!
Groet,
ALE
-
- Bestuurslid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Jammer Arthur. Je bent te populair en hebt nu te weinig bandbreedte. Of was dat soms het grapje waarmee je afsloot
?

groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net
-
- Bestuurslid
- Contacteer:
Ha, je foto's zijn weer zichtbaar Arthur.
Mooie plaatjes komen hier langs. Ben zaterdag aan het eind van de middag even geweest, maar heb helaas geen superplaten. Ik geniet dus gewoon maar even van jullie foto's
Mooie plaatjes komen hier langs. Ben zaterdag aan het eind van de middag even geweest, maar heb helaas geen superplaten. Ik geniet dus gewoon maar even van jullie foto's

groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net
Ik begreep er al niets van wat je in je eerdere post schreef. Totdat ik een mail kreeg van iemand die ik afgelopen zaterdag had gefotografeerd en mij attendeerde op het feit dat de platen niet zichtbaar waren. Toen vielen de puzzelstukjes in elkaar en had ik hem pas door. Meteen werk van gemaakt en opgelost.
Bedankt voor het compliment en de tip Henk.
Groet,
ALE
Groet,
ALE
- JBD
- Clublid
- Contacteer:
Nou ja.. Zoveel hebben we er ook niet aan verloren hoor!!ALE schreef:Ik begreep er al niets van wat je in je eerdere post schreef. Totdat ik een mail kreeg van iemand die ik afgelopen zaterdag had gefotografeerd en mij attendeerde op het feit dat de platen niet zichtbaar waren. Toen vielen de puzzelstukjes in elkaar en had ik hem pas door. Meteen werk van gemaakt en opgelost.
Groet,
ALE

Ik wil nog wel een foto plaatsen, Kan iedereen op deze aardkloot die figurante zien die de weg kwijt was en in de kroeg gevonden werd....
U roept, wij draaien 

- JBD
- Clublid
- Contacteer:
ALE schreef:Ik wil nog wel een foto plaatsen, Kan iedereen op deze aardkloot die figurante zien die de weg kwijt was en in de kroeg gevonden werd....U roept, wij draaien
Schooier!
Ik hou ook van jou.... :mrgreen:
-
- Bestuurslid
- Contacteer:
Zo, na deze openbare liefdesverklaring van Arthur aan Joyce (ja, daar ga je van blozen hè meid)
zal ik, na enige lichte dwang van Patrick :mrgreen:, dan toch ook maar twee foto's plaatsen. Heb geprobeerd de tips van Arthur te gebruiken voor het flitsen en ik hoor het vanzelf wel als het niet goed is.
1.

2.

1.

2.

groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net
- JBD
- Clublid
- Contacteer:
Nou Henk, dat is niet verkeerd. Ik vind beide foto's heel erg mooi. Je begrijpt nu denk ik wel, dat mijn reputatie naar de Filistijnen is? 

Geen superplaten noemt hij dit dan.... Er wordt driftig aan mijn stoelpoten gezaagd. Eerst Michel87 met prachtige flitsfoto's (iets te oranje) en nu knal jij hier even twee platen op het forum.... En bedankt voor de les, meester Henk. En...., terecht dat Patrick je "dwong" om hier je foto's te tonen! Zou verboden moeten worden om deze te verbergenhenkm schreef:Ben zaterdag aan het eind van de middag even geweest, maar heb helaas geen superplaten

Dit is weliswaar geen beoordelingsdraadje maar ik vind je flitsopname erg goed. Iets vlak maar daar ontkom je niet aan gezien je de SB op de camera had geplaatst en geen mogelijkheid had om ergens tegen te bouncen.
#1, Wit wat wit moet zijn, niets uitgebeten, geen reflectie in de bril en fijne details in meneer zijn shocker
#2 Erg goed dat je hebt opgelet dat de pet het licht niet blokkeerde voor zijn ogen. Ook komt het fluwele jasje perfect tot uiting.
Je hebt de grote mijlslaarzen aangetrokken Henk, je gaat met rasse schreden vooruit met je flitsfotografie in vergelijk met een paar maanden geleden. Chapeau!
Groet,
ALE