Bedankt allemaal

Dit zijn beetje probeer foto's, mijn auto is gemaakt toen had ik camera net, foto's zijn niet echt geweldig maar nu is ie geschorst ivm de winter, dus maak wel nieuwe in Maart/April
Drempels nou kan wel over paar drempels heen maar moet geen mega hoge hebben hihihihi.
Hij kan inderdaad bekend voorkomen, hij is paar keer op tv geweest, heeft in krant gestaan, heeft op JAF gestaan, autotron Rosmalen, en Ahoy, op veel shows eigenlijk

Dit jaar ben ik niet veel met de auto weg geweest, ik heb namelijk een spierziekte in mijn benen wat erg achteruit gegaan is laatste jaar, en hou hele dagen lopen en staan niet meer vol

Dus heb er wel in gereden, dakje eraf met mooi weer

maar shows rij ik niet veel meer dus
Foto's van mijn paard vind ik ook wel mooi maar niet super geslaagd, mijn paard had net in de modder gerold

en kreeg haar niet mooi wit, maar ze was zo mooi aan het racen door de wei met staart omhoog en had camera toevallig bij me
Mijn konijnen foto's was ook een proef met dat zwarte, vind ik wel grappig gelukt heb ook een kerstserie gemaakt maar dan staat heel forum vol

staan wel op mijn website
Mijn katten ja dat zijn schatjes, broertjes, en liggen altijd bij elkaar, ook daar heb ik veel meer foto's van, maar goed je kan niet alles plaatsen, dus dacht plaats gewoon beetje van mijn hobby hier
echte mooie paardenfoto's die ik gemaakt heb vind ik deze serie
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11