Goedemorgen,
Bij deze wil ik mij voorstellen. Mijn naam is Rene en ben nu in het bezit van een D 70S en hopelijk binnen een aantal dagen de D90. In mijn vorige camera had ik een compactflash kaart. De D90 heeft sd. Wat is nu wat ik het beste kan nemen. Een ultra of een extreme in combinatie van extra aanduiding.
Alvast bedankt.
geheugenkaart
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Re: geheugenkaart
Zie de verschillen in snelheid: http://www.robgalbraith.com/bins/camera ... =6007-9597" onclick="window.open(this.href);return false;Las2 schreef:Wat is nu wat ik het beste kan nemen. Een ultra of een extreme in combinatie van extra aanduiding.
Vriendelijke groet, Léon Obers
Re: geheugenkaart
Bijna alle SD kaartjes hebben tegenwoordig een class aanduiding. Voor de D90 heb je aan een Class 6 of hoger voldoende. Ondergrens van meest bekende merken is meen ik rond de 4,5Mbps bij een class 6. Het kan goed mogelijk zijn dat een class 6 van merk 1 sneller is dan een class 10 van merk 2.Las2 schreef:Goedemorgen,
Bij deze wil ik mij voorstellen. Mijn naam is Rene en ben nu in het bezit van een D 70S en hopelijk binnen een aantal dagen de D90. In mijn vorige camera had ik een compactflash kaart. De D90 heeft sd. Wat is nu wat ik het beste kan nemen. Een ultra of een extreme in combinatie van extra aanduiding.
Alvast bedankt.