Kan men in Capture NX 2.3 ook "correcties profiel inschakelen" doen zoals in Lightroom,gebeurd dit automatisch in NX of hoe gaat dit in zijn werk?

Lenscorrecties. Zie http://blog.nikonians.org/nikonian_jaso ... eview.html" onclick="window.open(this.href);return false;Patrick schreef:Wat zou dat moeten doen? Ik ken Capture NX goed, Lightroom heb ik al lang niet meer gebruikt. Ik kan wel gaan gokken, maar dat schiet niet op...
Desire,desire schreef:Kan men in Capture NX 2.3 ook "correcties profiel inschakelen" doen zoals in Lightroom,gebeurd dit automatisch in NX of hoe gaat dit in zijn werk?
Dank je, maar wist ik al. Mijn reactie was juist een verwijzing hiernaar, wat beknopt omdat ik het op de iPhone tikte.desire schreef:En als antwoord op Skippy bv : vertekening in foto of chromatische aberratie of moiré enz.
Een eigen draadje voor een eigen vraag is eigenlijk wel zo netjes. Maar dat is vast een proefversie. Om je verslaaft te maken aan dit handige programma.Las2 schreef:Patrick,
Ik weet niet of dit de juiste manier is, maar ik heb een vraag over capture nx.
Ik heb vandaag een nikon d90 gekocht en daar zit iets van capture nx bij.Is dit een proefversie van een maand of kan ik deze altijd gebruiken?