als een slave
als een slave
ik heb een sb-24 en 25 kan je deze ook slaven. bijvoorbeeld als mijn sb-600 flitst dat de sb-24 en sb-25 mee flitsen. moet hij dan op staan ¿¿¿ dit kan toch wel toch.
jullie denken dat dit goed werkt -> klik <- als dat zo is ben ik heel blij :p deze zet je dus onder je flash light sb-25 sb-24 of andere en word hij geslaved ....dat zou te gek zijn
Ik gebruik die 'blokjes' al jaren, en ze werken perfect!dre schreef:jullie denken dat dit goed werkt -> klik <- als dat zo is ben ik heel blij :p deze zet je dus onder je flash light sb-25 sb-24 of andere en word hij geslaved ....dat zou te gek zijn
Ze geven alleen maar een 'trigger' af aan de flitser. De rest moet je op de flitser regelen.
Gerrit
http://aq4u.biedmeer.nl/website/index.p ... tem=104483
Nummertje 62 moet je dan hebben volgens mij.
Maar ik blijf erbij dat je door je SB-600 vanaf je camera te gebruiken om de rest te triggeren je gewoon niet optimaal gebruik maakt van de mogelijkheden van slave flitsers en off-camera flitsen.
Nummertje 62 moet je dan hebben volgens mij.
Maar ik blijf erbij dat je door je SB-600 vanaf je camera te gebruiken om de rest te triggeren je gewoon niet optimaal gebruik maakt van de mogelijkheden van slave flitsers en off-camera flitsen.