Ik heb het zojuist geÏnstalleerd: prachtige app om op je iPad foto's te bewerken. Het kan veel meer dat Photoshop Express. Het bevat zelfs stuurpunten zoals in CaptureNX!
Het is gratis en staat momenteel bovenaan in de hitlijsten van de App-store.
Tony D
Snapseed voor de iPad
- Tony D
- Moderator
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Snapseed voor de iPad
Laatst gewijzigd door Tony D op zo jan 01 2012 2:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
Re: Snapshot voor de iPad
Bij mij staat Snapseed bovenin de hitlijsten. 

- John Hoenen
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Snapshot voor de iPad
Ja, inderdaad, hier ook geïnstalleerd op de phone en de pad.
- Tony D
- Moderator
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Snapseed voor de iPad
Oeps, zo in standaardtermen gedacht dat ik de naam verkeerd gaf. Ik heb de titel van dit topic aangepastTom schreef:Bij mij staat Snapseed bovenin de hitlijsten.

Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
Zoiets dacht ik alTony D schreef:Oeps, zo in standaardtermen gedacht dat ik de naam verkeerd gaf. Ik heb de titel van dit topic aangepastTom schreef:Bij mij staat Snapseed bovenin de hitlijsten.

Niettemin dank voor de tip, handig om eens een plaatje te bewerken

Had hem al een tijdje terug voor een paar centjes gekocht voor de IPad, paar keer mee zitten spelen werkt leuk maar de bewerkingen als ik ze doe ik niet op de IPad vind het erg lastig om dingen op de site te zetten via de iPad!