Safari Kenia en Tanzania 2007 - Deel 1

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Roberto

Bericht door Roberto » di jul 17 2007 12:20 am

ik ben zelf ook 8 weken naar het continent geweest... doe het maar even!!! gewoon superjob wat je hebt gefixed en dit pakt niemand je af!

kan je de beste big five eens laten zien?! heb je een online album waar alles staat??? let me know, thnx man!

paparazzi

Bericht door paparazzi » di jul 17 2007 6:38 am

Robin schreef:
paparazzi schreef: Klinkt goed: lodges en soms kamperen (heb zelf 'n keer 'n volledige kampeersafari gedaan en onder de sterrenhemel rond 'n kampvuur is dat fantastisch, maar wat vaker 'n wat comfortabeler onderkomen zou ik de volgende keer ook voor kiezen)
Zeker een aanrader deze combinatie !! Wij hebben voor Koning Aap gekozen omdat hij afsloot met 3 dagen Zanzbar waar je even junt bijkomen. Grappig te zien hoe volwassen mensen bijna huilen van geluk als we op zanzibar aankomen met zon, zee, warm water en een zwembad :wink:

Bij een lodge moet je dus niet al te veel luxe verwachten, al waren sommige erg goed. Het was altijd maar de vraag of we warm water en electriciteit zouden hebben. Meestal al blij als er koud water was. In de truck en jeeps word je snel smerig met al dat opstuifend zand.

Dus als jullie de mogelijkheid hebben, zekers gaan !!
Heb de reis 'ns doorgelezen en ziet er inderdaad zeker niet verkeerd uit! Kenia-Tanzania is inderdaad nog iets wat ook nog op mijn reis verlanglijstje staat. En de Zanzibar verlenging is toch ook wel heel erg lekker.

Hoe was 't weer er eigenlijk? In het 'beste reistijden boekje' wat ik heb, komen augustus en september er het beste uit voor beide landen.

Robin

Bericht door Robin » di jul 17 2007 1:22 pm

--- removed, because I'm unable to delete my account ---
Laatst gewijzigd door Robin op di dec 08 2009 10:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » do aug 16 2007 2:08 pm

pff kippenvelplaten hoor.. prachtig land. de moeder en het kind vind ik een plaatje !
NAS Buikpijn

Jolanda
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jolanda » do aug 16 2007 2:27 pm

@Gerrit: ik zie het ook liever wat getemperd.
Fotoserie om jaloers op te zijn.
De foto van de 'zebrapaardenkonten' vind ik echt super!

Jolan
click voor mijn foto's op flickr.

Robin

Bericht door Robin » do aug 16 2007 3:49 pm

Jolanda schreef:ik zie het ook liever wat getemperd.
Toen ik deze foto's plaatste had ik nog geen kaas gegeten van NEF en Capture.

Ben er deze week (mede dankzij Onno) pas achtergekomen dat het bij de camera instellingen al fout is gegaan deze stond op +2 verscherpen. Zelfde voor verzadiging.

Bij omzetting van NEF naar jpg is USM toegepast, dit heb ik zonder na te denken ook gedaan bij verkleinen en omlijsten.

Heb net de foto's hierop aangepast, hopelijk is de verbetering zichtbaar.

Cheers !!
Robin

anton1951

Bericht door anton1951 » di aug 19 2008 9:23 pm

Ook al zo mooi.....

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”