Nou, m'n B selectie dan maar. Wat foto's waarvan ik weet dat de mensen ze willen hebben en ik weet niet zeker of ze een kaartje hebben. En een aantal die ik ook gewoon echt mooi vind (niet dat de andere slecht zijn hoor; dan zou ik ze niet plaatsen). Ik heb ze wat meer compressie meegegeven zodat ze wat sneller laden van mijn niet zo snelle site.
B1.
B2
B3.
B4.
B5.
B6. Niet gestoken scherp maar een mooi plaatje (jammer van de dame in de achtergrond; niet in de gaten gehad op het moment

). Maar die lamp, de vloer en de rest van het interieur van de Bavokerk vind ik mooi.
B7.
B8. Deze is sowieso aangevraagd. Er is meer op m'n site!
B9. Achtergrond... Niet meer doen dus!
B10.
B11. Binnen bij het hofje. Het gebrek aan flitsers is wel duidelijk. Of ik had gewoon wat anders moeten proberen. Maar best een leuk plaatje.
B12.
B13.
B14. Deze met name erbij gedaan daar ik deze langs heb zien komen geflitst via het rode doek van de marktkraam. Deze is geflitst via het witte papier (??) op tafel. Dat werk dus beter.
B15. Van deze minder zedige dames had ik er best wel een paar. Maar heel vaak teveel hinderlijke reflecties van het raam, wat je hier ook nog duidelijk ziet. Polarisatiefilter gebruiken?
B16. De strenge gouvernante als babysit?
B17.
B18. Deze jongeman dacht de goochelaar wel even door te hebben. Niet dus!
B19. Het is zo wel duidelijk dat die kerel echt grappig was!
B20. Bokeh!!!!
B21.
B22. Ook op aanvraag (en een leuke foto). Meer op m'n site!
B23.
B24. Wat een heerlijke lampjes op de achtergrond! Dat voegde toen het wat donkerder werd echt wat toe. Had ik nog veel meer gebruik van moeten maken!
B25.
B26. Een afscheidkus.
Ik ga zo er nog een paar afmaken, verkleinen en uploaden. Ik plaats de locatie van de hele serie hier straks onder. Ik heb er eigenlijk wel erg veel hier geplaatst zo. Toch maar meer kaartjes uitdelen (en meenemen!) de volgende keer.