Instelling Nikon camera D200

Discussies over fotografie met de D100, D200, D300, D300s, D500, D700, D800, D800E, D810 en D850
Loova

terugladen gegevens ?

Bericht door Loova » zo jul 15 2007 12:42 pm

Onne-Floris Broekema schreef:Camera Control (koop je dit bij Capture NX?) werkt echt heel erg fijn. Vind het zelf erg handig om na een tijdje gefotografeerd te hebben het geheel te resetten naar de naar mij gewenste camera waardes/instellingen. Als je handmatig het gehele menu moet doorspitten, dan vergeet je sneller iets. Met Camera Control herlaad je zo al je waardes.
Tevens is het erg fijn om bepaalde programma's (fotografeer omstandigheden) onder een bepaalde naam weg te saven, dan kun je je testjes (de uiteindelijke foto's met het ncc-bestand) altijd terug vinden en hergebruiken!
mvg, OFB
Heb je dit programma ? want ik hoor nou net dat je niet de waarden kunt terugladen ? dat is de reden dat ik het niet heb gekocht, want ik wilde juist de waarden op de computer instellen en dan in de camera laden

andre

Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Roelof » zo jul 15 2007 12:52 pm

Ik heb Capture 4 (niet NX) en daar zit een control module bij (als apart programma) en die stelt je in staat om instelling sets op schijf op te slaan en weer op te vragen.
Ook kan ik de instellingen in de camera rechtstreeks vanuit de computer aanpassen.
Ik kan me niet voorstellen dat het zelfstandige Camera Control (dat meer camera's ondersteunt) die opties niet zou hebben.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

a van wanrooij

reactie op vraag.

Bericht door a van wanrooij » di jul 17 2007 7:36 pm

bedankt voor uw reactie [ook al is het wat laat!] maar ik ben er al uit doei

Plaats reactie

Terug naar “D100, D200, D300(s), D500, D700, D8x0(E)”