Beeldje
-
Knoetsoer
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Beeldje
iedereen sprakeloos? 
Nikon Z6III - Nikon D7100 - Nikon AF-S 50mm f1.8G - Nikon AF-S 24-120mm f/4G ED VR - Nikon Z180-600 mm f5.6-6.3 VR - Tamron 70-210mm f/4.0 di vc usd - Nikon SB700
-
Steven
Ja het is een beeldje.....
Ik zie geen exif maar denk dat je geflitst hebt? Vind het licht te hard op het beeldje. De bokeh is matig en had liever iets meer uitgezoomd of stapje terug genomen voor een ruimere kadrering. Je hebt wel goede scherpte en het beeldje op een goede plek in de foto gezet
Ik zie geen exif maar denk dat je geflitst hebt? Vind het licht te hard op het beeldje. De bokeh is matig en had liever iets meer uitgezoomd of stapje terug genomen voor een ruimere kadrering. Je hebt wel goede scherpte en het beeldje op een goede plek in de foto gezet
-
Knoetsoer
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Ja
Dank je....
Nikon Z6III - Nikon D7100 - Nikon AF-S 50mm f1.8G - Nikon AF-S 24-120mm f/4G ED VR - Nikon Z180-600 mm f5.6-6.3 VR - Tamron 70-210mm f/4.0 di vc usd - Nikon SB700
- guitargeert
- Clublid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik vind het een drukke foto, niet echt duidelijk wat je wilt laten zien.
Mijns inziens is de takkenpartij links te prominent in beeld, die zou je iets kunnen wegcroppen. De compositie zelf is niet zo heel schokkend.
Mijns inziens is de takkenpartij links te prominent in beeld, die zou je iets kunnen wegcroppen. De compositie zelf is niet zo heel schokkend.
Een stukje meer onderkant. Een nog vagere achtergrond. Deze is net nog te scherp. Misschien was een shot van de zijkant aardig geweest. Wat mij opvalt is dat je een beeld nooit zo op de foto krijgt als dat je het in werkelijkheid ziet. Donkerder en grauwer. Vreemd. Een eigen ervaring van een maand of wat geleden. Misschien ook de foto nemen in de namiddag, als het licht nog wat donkerder is.
-
Cybershooter
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Het is bij deze foto wat lastig om de aandacht gevestigd te krijgen op het beeldje, aangezien de achtergrond wat te scherp overkomt en er teveel uitspringt en de nadruk opgelegd wordt, waardoor het beeldje een beetje op het tweede plan lijkt te komen.
Nikon D7000, Nikkor 18-200 mm F3.5/5.6 VRII, Nikkor 35mm F1.8