1. titel : Iris.

2. titel : Bedrogen droom.

3. titel : stormachtige waterplas

4. titel : Overspoeld

5. titel : op stormachtige dagen

6. titel : Natuurschildering

Als je eens wist hoe frustrerend het is als je mensen tegenkomt die er helemaal niets in zien. Je hebt er geen idee hoe onbegrepen je je dan voelt en dan wil je de zaak wat op dreef brengen. Je moet toegeven het heeft wat geduurd eer ik reacties kreeg.Wat ik echt niet kan begrijpen is waarom je gaat vertellen wat het is nadat er als titel abstract staat........Laat mij maar zelf fantaseren/bedenken en voelen wat het kan zijn.....
zo voel ik het ook meer aan.zelf vindt ik het een soort van kunstzinnige uiting en in mijn beleving heel aardig gedaan

Dan nog loeky, gaat het alleen maar om wat anderen vinden?? iemand vind het wel of niet mooi. Mijn eigen gevoel/mening bij mijn foto's bepaal ik zelf en is daar niet afhankelijk van. Voor mij haal je juist een stuk beleving weg door me te gaan vertellen wat het eigenlijk is. En nu begrijp ik eigenlijk dat je dat deed om maar reacties te krijgen. Dat vind ik jammer, maar volledig jouw keuze verder hoor. Moest het wel even kwijt en het staat in beoordelingen dus dan zeg ik wat ik er bij ervaarLoeky schreef:Als je eens wist hoe frustrerend het is als je mensen tegenkomt die er helemaal niets in zien. Je hebt er geen idee hoe onbegrepen je je dan voelt en dan wil je de zaak wat op dreef brengen. Je moet toegeven het heeft wat geduurd eer ik reacties kreeg.Wat ik echt niet kan begrijpen is waarom je gaat vertellen wat het is nadat er als titel abstract staat........Laat mij maar zelf fantaseren/bedenken en voelen wat het kan zijn.....
Fijn dat je zelf wilt zien en voelen want zo hoort het ook.
zo voel ik het ook meer aan.zelf vindt ik het een soort van kunstzinnige uiting en in mijn beleving heel aardig gedaan
Neen, ik deed het niet enkel om reacties te krijgen. Trouwens iedereen die hier post wenst toch te weten of het werk al dan niet goed is of niet ? Hier moest ik weten of het al dan niet overkwam. Vandaar dat ik ook geen prefix neerlegde omdat die niet zo van tel was.begrijp ik eigenlijk dat je dat deed om maar reacties te krijgen

LoekyLoeky schreef:Neen, ik deed het niet enkel om reacties te krijgen. Trouwens iedereen die hier post wenst toch te weten of het werk al dan niet goed is of niet ? Hier moest ik weten of het al dan niet overkwam. Vandaar dat ik ook geen prefix neerlegde omdat die niet zo van tel was.begrijp ik eigenlijk dat je dat deed om maar reacties te krijgen
Maar omdat de reacties uitbleven betekende het voor mij twee dingen : afwel dat het werk niet begrepen werd ofwel dacht men dat ik gewoon een kiekje van een kunstdoek genomen had. Ik wist niet waar het probleem zich situeerde.
Dus moest ik even uitleggen dat het niet zomaar geknoei was.
Meer moet je er niet achter kijken.

Gelukkig is het dan zo als je nu uitlegt, ik zag de foto's pas voor het eerst nadat je al aan uitleg begonnen was, er bestaat een gerede kans dat ik had gereageerd op een andere manier als ik je uitleg voor was geweestLoeky schreef:Neen, ik deed het niet enkel om reacties te krijgen. Trouwens iedereen die hier post wenst toch te weten of het werk al dan niet goed is of niet ? Hier moest ik weten of het al dan niet overkwam. Vandaar dat ik ook geen prefix neerlegde omdat die niet zo van tel was.begrijp ik eigenlijk dat je dat deed om maar reacties te krijgen
Maar omdat de reacties uitbleven betekende het voor mij twee dingen : afwel dat het werk niet begrepen werd ofwel dacht men dat ik gewoon een kiekje van een kunstdoek genomen had. Ik wist niet waar het probleem zich situeerde.
Dus moest ik even uitleggen dat het niet zomaar geknoei was.
Meer moet je er niet achter kijken.