Mijn eerste katten shoot

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
oud0001

Mijn eerste katten shoot

Bericht door oud0001 » wo jan 11 2012 6:49 pm

Een collega een dienst bewezen door haar katten te fotograferen.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Ik vond het aardig geslaagd na 3 uren werk. :wink:

jac49
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Mijn eerste katten shoot

Bericht door jac49 » do jan 12 2012 9:41 am

Je collega zal hier ongetwijfeld heel blij mee zijn,keurig verzorgde katten serie.
Foto 2 vind ik de mooiste ,een klein puntje is misschien het bruin stukje tafel onder links .
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

oud0001

Bericht door oud0001 » do jan 12 2012 10:48 am

Dank je.

Foto 3 is de grote verdwijn kat. Zodra er iemand over de vloer komt is de kat verdwenen.
Mijn collega is dus erg blij met de foto's

Ook met de andere trouwens.

Tja, katten zijn geen hinden. Een hond kun je nog plaatsen maar, een kat doet waar ie zin in heeft.
Een hond heeft een baas en een kat heeft personeel. hihi.

Oldtimer

Bericht door Oldtimer » do jan 12 2012 8:08 pm

Schitterende foto's van die mooie katten. Ik heb 1 kat en om die er mooi cq leuk op te krijgen is een behoorlijk karwei. Net als je afdrukt draait die zijn kop om. Dus opnieuw. Soms heb je geluk en dan blijft de kat rustig zitten maar vaker is dit niet zo. Proficiat met die mooie pics!

oud0001

Bericht door oud0001 » do jan 12 2012 8:25 pm

Dank je wel.

Loeky

Bericht door Loeky » vr jan 13 2012 8:47 am

Prachtige serie : Mijn voorkeur gaat naar foto 1 omwille van die houding, die is echt fantastisch en Foto 2 : oogt heel mooi.
foto 3 : spreekt me aan : die houding en uitdrukking : klaar om op te springen doch nog eerst overwegen of hij zijn plaats wil afstaan.
Bij foto 3 en 4 : is de kat echt mooi wit en heel mooi genomen. Daar plaats ik 5 voor de 4. Omwille van de achtergrond maar ja, zoals je reeds aanhaalde je plaatst een dier niet daar waar je het hebben wil.

oud0001

Bericht door oud0001 » vr jan 13 2012 11:38 am

Mijn dank voor de complimenten.
Idd een kat heeft geen baas maar personeel. Doet wat ie wil en trekt zich van niemand iets aan.
Het vraag om wat geduld. Net als bij insecten, you gotta take them as they are. :wink:

Diana Sinclair
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door Diana Sinclair » zo jan 15 2012 3:55 pm

Hoi, hoi,

Ik ben dol op katten en vind dit een mooie serie. Die eerste twee foto's is dat een Noorse boskat?

Ik vind die foto's van de laatste twee ook schitterend van dat katje met die zwarte plek op zijn neus!

Groetjes,

Diana Sinclair

P.S. Ik weet dat het heel lastig is om van een kat een mooie foto te maken; heb je net scherpgesteld, draait hij net voordat je afdrukt zijn kop weer een andere kant op.
Nikon D90; Nikon D700; lenzen Nikkor AF 50 mm F 1.4 G, Nikkor 24-85 VR f 3.5-5.6, Nikkor AF-S 35 mm F 1.8, Nikkor 70-300
F 4.5-5.6, SB-900

wim hoppenbrouwers
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door wim hoppenbrouwers » zo jan 15 2012 3:58 pm

Prachtige foto's van prachtige katten.
Ik maak geen compo's, maar registreer slechts in 3D.
anaglyphen rood/cyan brilletje gebruiken voor de diepte!

https://flic.kr/g/BbRE2

oud0001

Bericht door oud0001 » zo jan 15 2012 5:20 pm

Diana Sinclair schreef:Hoi, hoi,

Ik ben dol op katten en vind dit een mooie serie. Die eerste twee foto's is dat een Noorse boskat?

Ik vind die foto's van de laatste twee ook schitterend van dat katje met die zwarte plek op zijn neus!

Groetjes,

Diana Sinclair

P.S. Ik weet dat het heel lastig is om van een kat een mooie foto te maken; heb je net scherpgesteld, draait hij net voordat je afdrukt zijn kop weer een andere kant op.

Ik heb geen idee welke soort het is maar, dat zou goed kunnen.
Het is wel formaatje groter dan normaal. Meer een soort van waak kat. :twisted:
Ik maak graag foto's en ben totaal geen kattenmens.
Ik heb vissen. :wink:

Bedankt voolrje complimenten, de anderen ook.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”